Politika

rezultati-ml

 

 

Stanje od: 02.12.2013 u 09:00
Broj obrađenih glasačkih mjesta: 13 od ukupno 13 (100,00 %)
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
MALI LOŠINJ
UKUPNO
Broj birača na obrađenim glasačkim mjestima 7.900  
Pristupilo glasovanju 3.031 38,37 %
Glasovalo birača ( prema glasačkim listićima ) 3.031 38,37 %
Broj važećih listića 3.007 99,21 %
Broj nevažećih listića 24 0,79 %
 BROJ GLASOVAPOSTOTAK
ZA 1.708 56,35 %
PROTIV 1.299 42,86 %

Comments  

+2 # Otpuštanje čistačica radi plaća za popoveebeš državu 2013-12-20 12:28
SVEĆENICI će od sada biti legalno u bolnicama, a za svoj duhovni rad bit i plaćeni iz državnog proračuna. Prema Vladinoj uredbi za svećenike koji u bolnicama obavljaju duhovnu pomoć pacijentima predviđen je
koeficijent od 1,571 što iznosi 9,245 bruto, a svećenici će biti na platnom spisku bolnica! Ova uredba Vlade stajat će hrvatske porezne obveznike oko 6,7 milijuna kuna godišnje!

Istodobno, oko 14 tisuća spremačica, pralja, dostavljača, vodoinstalatera i administratora, koji rade po hrvatskim bolnicama, uskoro će se voljom
premijera Zorana Milanovića, njegova šefa riznice Slavka Linića i ministra zdravlja Rajka Ostojića naći na ulici. Zbog racionalizacije bolničkog sustava ide se na outsourcing ili spin off prema kojem bi se sve nezdravstvene usluge u bolnicama prebacile u privatni sektor.

Banski dvori inzistiraju na outsourcingu u zdravstvu iako su iskustva u razvijenim zemljama poput Njemačke i Engleske pokazala da je takav model donio više štete nego koristi.

U isto vrijeme dok je Vlada tako poručila čistačicama kako za njih više nema mirnog sna na državnoj plaći, širom je otvorila vrata svećenicima u bolnicama, koji će od danas biti na sigurnoj državnoj plaći. Jučerašnjom uredbom Vlade duhovnici će biti na plaći po bolnicama, a sudeći prema koeficijentu od 1,571 dobivat će plaće veće i od profesora u školama.
Iz usporedbe koeficijenata jasno je kako će svećenici imati više i od primjerice glavnih sestara zavoda i klinika!? Naravno kler će imati i puno više od nesretnih čistačica, koje se tjera na ulicu, s opravdanjem kako se sljedeće godine mora uštedjeti 250 milijuna kuna.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # zoro ne budalilistrić 2013-12-19 22:44
Volio bih da mi pametni Zoro objasni što ova Hrvatska radi u Europskoj uniji, kada na taj referendum u veljači 2012.godine nije izašlo samo 72% građana? Tko je odlučio da smo mi u EU? 15% birača? A sada svi PAMETNI.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # pamtni i glupiZoro 2013-12-20 08:44
Quoting listrić:
Volio bih da mi pametni Zoro objasni što ova Hrvatska radi u Europskoj uniji... Tko je odlučio da smo mi u EU? 15% birača? A sada svi PAMETNI.
Ni pametni Zoro ne zna što ova Hrvatska radi u Europskoj uniji kad je samo 15 % birača odlučilo o tome. Ali pametni Zoro zna da toliki neizlazak ne može nazvati prešutnim glasanjem ZA ulazak u EU. Kao što ti neizlazak na ereferndum tumačiš kao glas ZA. Zoro nije dovoljno glup da tvrdi takvo što.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # StatističaruGojan 2013-12-19 12:05
Vi kao i Bojana izmišljate neku svoju statistiku.
Oni koji su apstinirali od glasovanja su iskoristili svoje pravo na neizlazak na referendum. Tom odlukom apstinenti su svoju odluku prepustili onima koji su izašli na referendum. Apstinenti su dakle svojim neizlaskom glasovali za bilo što, što bi mogli izglasovati i što su na kraju izglasovali oni koji su participirali glasovanju.
Izvođenje izračuna na bazi hipotetičke tobožnje opredjeljenosti apstinenata kao i pribrajanje apstinenata onima koji su glasali protiv u domeni je špekulacije i predstavlja dezinformaciju i falsifikat. Apstinenti su naime svijom apstinencijom glasovali "za" i to za bilo što bude izglasovano. O eventualnim motivima onih koji su se odlučili za apstinenciju dalo bi se raspravljati ali naravno ne bez provedenog naknadnog istraživanja. U protivnom bi takva rasprava bila besmislena te bi tskođer spadala u domenu špekulacije. No naravno neodoljivi vodoinstalater također može biti jedan razloga za apstinenciju.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Katoličko stado bez prava glasaZoro 2013-12-19 18:52
Quoting Gojan:
Vi kao i Bojana izmišljate neku svoju statistiku.
Dosadan si prijatelju. Ne treba biti statističar da vidiš kako masa ljudi nije izašla na referendum iako su bispupi faktički naredili da izađu i glasuju ZA. Šta su oni mislili ne znamo ni ti ni ja, ali nisu izašli. Pa se sad naši biskupi boje anketirati to neposlušno stado o braku, obitelji i tim stvarima pa će umjesto vjernika na papina pitanja odgovoriti biskupi:

Na anketu pape Franje o pitanjima poput predbračnog života, istospolnih zajednica, pobačaja i umjetne oplodnje vjernici u Hrvatskoj neće izravno odgovarati. Za njih će mišljenje iznijeti biskupi, potvrdio je predsjednik Hrvatske biskupske konferencije zadarski nadbiskup Želimir Puljić.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # Manjina odlučila "Za"Gojana Benov 2013-12-10 12:03
Vidljivo je da više od polovice stanovnika nije izašlo na glasanje. To znači da je većina u stvari "Protiv" iako toga nisu svjesni.
Novokomponovana statistika od Novi List by Gojana Benov
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Bespotrebni skupi cirkusStatističar 2013-12-10 15:49
Quoting Gojana Benov:
Vidljivo je da više od polovice stanovnika nije izašlo na glasanje. To znači da je većina u stvari "Protiv" iako toga nisu svjesni.
Novokomponovana statistika od Novi List by Gojana Benov
Prema mojoj statistici neizlazak više od polovice stanovnika na glasanje znači da se ne boje da će im žene zatražiti razvod i sklopiti brak s prijateljicom s kojom piju kavu, ili da će ih muževi napustiti i oženiti svog vodoinstalatera. Svojim neizlaskom su Markićki i popovima poručili da ih boli ona stvar (muška i ženska) kako za "svetost braka" tako i za prava pedera i za cijeli taj bespotrebni, a skupi cirkus. Većina naroda je rekla "O*je*ite!"
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Markićka izbacuje Karamarka iz HDZnestranački 2013-12-05 18:50
HDZ je davao otvorenu potporu Markićkinom referendumu, a njen portal objavljuje:

Upozorenje hrvatskim domoljubima: Bježite od Karamarka koji zabija posljednje čavle u lijes HDZ-a


Narod, do krajnosti izluđen bahatošću i neosjetljivošću hrvatske
vlasti za temeljne egzistencijalne probleme svojih građana i njenim,
ništa manje važnim ignorantskim, provokatorskim, i, zašto ne reći,
neprijateljskim stavom prema hrvatskim nacionalnim vrijednostima i
tradicijskoj supstanci koja ga i čini takvim kakvim on jest, neće još
dugo trpjeti njihovu partijsku diktaturu i ideološku revoluciju, i dalje ...

Ono što Hrvate u svemu tome može i mora zabrinuti jest pitanje kome
dati svoj glas, a da se ne ponovi još jedna lažna predstava u liku i
djelu Ive Sanadera i, nakon njega, u likovima perverznih i bahatih
kukurikavaca. Domoljubne snage i hrvatska desnica, poučeni političkim
zbivanjima od 2000. g. na ovamo, dobro su, na žalost na samima sebi,
naučili lekciju što znači nejedinstvo i osobni interesi nasuprot
zajedničkoj, organiziranoj, nacionalnoj fronti na jednoj izbornoj
listi. Stoga su neki od njih, sada, u dobroj vjeri, zaključili kako je
posljednji čas sklopiti savez s HDZ-om, tom, do 2000. g. stožernom i
svehrvatskom strankom. Zato su se HDZ-u i priključile razne pravaške
opcije, te HSS i još poneko. Međutim, teško je gledati sve te
dobronamjerne hrvatske domoljube iz navedenih stranaka, ( uključno i
većinske poštene članove iz HDZ-a), kako će uskoro žaliti zbog
sklapanja saveza s „đavlom", u liku Tomislava Karamarka. Znači, pojavlje se nova snaga, a mislili smo da nema goreg od HDZ-a. Ima :sad:
http://www.dnevno.hr/vijesti/komentari/107310-upozorenje-hrvatskim-domoljubima-bjezite-od-karamarka-koji-zabija-posljednje-cavle-u-lijes-hdz-a.html
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Od srca ti hvala!!!Homofob Jure 2013-12-05 08:01
Sva srića da mi je Markićka sačuvala obitelj jer da je izgubila na referendumu odmah bi ostavija ženu i dicu i oženija Borislava Škegru ili Zdravka Mamića.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # Škegriljubna JuraGojan 2013-12-19 12:30
Bojim se da ti Markićka a niti bilo tko drugi ne može utjecati na tvoju odluku da ostaviš ženu pa tako ni rezultat referenduma. No bez obzira na rezultate i ako je stvar s Škegrom i Mamićem tak daleko napredovala, još uvjek stigneš najuriti ženu te se prepustiti čarims Škegre ili Mamića s kojima možeš biti u divljem braku. Zato Jure navali.
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # ZimmerCenzura 2013-12-04 11:48
Prema statističkim podacima homoseksualne populacije ima od 1 do 4 % . Od tih 1 do 4 posto za sve ovo što si napisao nije uopće nimalo briga njih barem 80 % ,isto kao što i na referendum nije izašlo 60 % stanovništva a i onih 40 % je glasalo podijeljeno. Znači da kod nas neće doći onih nekoliko homoseksualaca koji i inače ne bi došli.
Pišeš kilometarske komentare pod različitim Nickovima samo zato što si se zabrinuo za svoje Gay turiste koji ionako dolaze zbog tebe a ne zbog nekog članka u novinama. Za turizam se ne brini a tvoj partner će doći i drugo ljeto.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # DijagnozaMorana 2013-12-04 12:56
Quoting Cenzura:
Prema statističkim podacima homoseksualne populacije ima od 1 do 4 % .
10 % svjetske populacije drži u svom vlasništvu 90 % svjetskog bogatstva, a homoseksualna populacija spada u ekonomski boljestojeću, pa je zato itekako zanimljiva onima koji čeznu za razvojem elitnog turizma.
Quote:
Za turizam se ne brini a tvoj partner će doći i drugo ljeto.
Uopće ne znaš tko je osoba koja je komentirala, a tvrdiš da brine o dolasku svog partnera. Zanimljivo je kako vi homofobi "znate" sve o svakome čak i kad ih ni ne poznajete. Ta pojava ima svoj naziv u psihijatriji, ali neću je navesti jer bi rekao da te vrijeđam. Iako bi to bila samo dijagnoza. :P
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # MorenaCenzura 2013-12-11 11:51
Po tvojoj logici svi bogati ljudi su lezbejke i homoseksualci!?
A jesi ti čula za onu: Iza svakog uspješnog muškarca stoji uspješna žena. Ili po tvojoj logici iza njega stoji jedan muškarac.
Nekoliko homoseksualaca i lezbejki koje poznam nemaju ni gaće na sebi. Krenimo od Lošinja ,koji su to boljestojeći homoseksualci?
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Logika krivog k.Morana 2013-12-11 12:45
Quoting Cenzura:
Po tvojoj logici svi bogati ljudi su lezbejke i homoseksualci!?
U logiku se raumiješ kao Mara u krivi k. Iz moga komentara nikako ne proizlazi da su svi bogati ljudi lezbejke i homoseksualci, nego da među bogatim ljudima ima mnogo lezbejki i homoseksualaca koji si mogu priuštiti skupa turistička odredišta gdje ih mahniti Balkanci neće premlaćivati, cipelariti i ubijati zato šro se drže za ruke.
Quote:
Nekoliko homoseksualaca i lezbejki koje poznam nemaju ni gaće na sebi.
Vjerujem da ti je to poznato, jer su za vrijeme seksa s tobom bez gaća na sebi.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # SylviCenzura 2013-12-11 22:14
Bogati ljudi i ne dolaze na Lošinj . Goste koje ti smatraš bogatima su u inozemstvu obrtnici ili vlasnici manjih poduzeća i žive prosječnim životom.Sve zaista bogate goste koji dolaze u Lošinj možeš nabrojati na prste i nisu ni lezbejke ni homoseksualci ,a jedini novac koji ostave su pristojbe za njihove jahte i neki sladoled.Imaš i pravu podršku ,ista osoba sa dva Nicka.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # zakon !cico 2013-12-11 13:54
Quote:
Nekoliko homoseksualaca i lezbejki koje poznam nemaju ni gaće na sebi.
Vjerujem da ti je to poznato, jer su za vrijeme seksa s tobom bez gaća na sebi.
ovo je najbolji komentar ikad objavljen na ovom portalu !!!
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ...Odbojana Benov 2013-12-12 19:46
Komentar zvan poškaklji me da se nasmijem. Kronični manjak smisla za humor...
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # umor humordiridi 2013-12-12 19:56
Quoting Odbojana Benov:
Komentar zvan poškaklji me da se nasmijem. Kronični manjak smisla za humor...
Šteta, nedostatak smisla za humor je neizlječiv. Sigurno ti nitko ne priča viceve da te ne mora škakljati.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # jaja na okoOdbojana Benov 2013-12-12 21:21
Razvaljen pakšu je također neizlječiv...
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # nema ljekaguza 2013-12-12 21:49
Quoting Odbojana Benov:
Razvaljen pakšu je također neizlječiv...
Bogami, razvalili su ti ga. Nema ti ljeka brajko :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Bravo, bravisimo !Kljuki 2013-12-11 14:14
Quoting cico:
Quote:
Nekoliko homoseksualaca i lezbejki koje poznam nemaju ni gaće na sebi.
Vjerujem da ti je to poznato, jer su za vrijeme seksa s tobom bez gaća na sebi.
ovo je najbolji komentar ikad objavljen na ovom portalu !!!Morani treba dodijeliti nagradu Grada za najžešću pljusku zatucanim lošinjskim homofobima :lol: :lol: :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Moja obitelj zahvaljuje Crkvi i gđi MarkićMali čovjek 2013-12-03 20:56
Svijetom je odjeknula vijest da je Hrvatska, najnovija članica Europske unije, u velikom postotku izglasala tlačenje seksualnih manjina zabranom gej brakova. Referendum se naziva fanatičnim i zadrtim.

"Pozdravlja ga se kao 'pobjedu' konzervativaca koje podupire Katolička crkva... Prema Wikipediji, 'turizam u Hrvatskoj je značajan izvor prihoda tijekom ljeta, a Hrvatska je 18. najpopularnija turistička destinacija svijeta... Turizam dominira hrvatskim sektorom usluga i zauzima do 20 posto BDP-a'. Možda više neće, ha? Mislim, zašto bi itko tko podupire jednaka prava za istospolne parove trošio svoje dolare u Hrvatskoj?", pita se jedna blogerica na stranicama američkog Montreal Gazettea.

"Za pretpostaviti je da će ljudi bojkotirati tu zemlju zbog ovog načela. Da, mogu vidjeti kako ovoj državi značajno opadaju prihodi od turizma", zaključuje.

I američki Bloomberg navodi da je ovaj referendum prijetnja najvećoj industriji – turizmu.

Poziv na bojkot

"Zbog obale duge 5.835 kilometara, turizam je krvotok zemlje. Ovakvim izjašnjavanjem riskira se nanošenje štete 9,5 milijardi dolara vrijednoj industriji, kojoj se pripisuje petina ekonomskog outputa i to na način da izazove pozivanje na bojkot od strane grupa za zaštitu prava homoseksualaca", navodi se u tekstu.

"Ako referendum prođe, o tome će pisati svi gej mediji na svijetu i to će dovesti do poziva na bojkot Hrvatske, ne samo od strane homoseksualaca, nego i njihovih obitelji i prijatelja", rekao je Bloombergu Paul Barnes iz Europske udruge gej putnika (GETA), koja preporučuje 50 hotela u Hrvatskoj. Barnes ističe da je referendum poruka LGBT ljudima da nisu dobrodošli i da će biti doživljena kao negativni momenat, katalizator u mobilizaciji gej zajednice.

Citiraju i javno lice inicijative U ime obitelji Željku Markić, koja je gej ljudima koji bi eventualno bojkotirali Hrvatsku kao turističku destinaciju poručila da će "uvidjeti da mogu ljetovati na vrlo malo mjesta". Bloomberg navodi i da je Hrvatska prilično zadužena i da jedva vraća dugove, poput Grčke.
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # MaliCenzura 2013-12-03 21:22
Svijetom je odjeknula vijest jedne beznačajne lezbejke koja negdje piše neki blog. Tvoj problem je jedino što ne možeš stupiti u brak sa svojim dragim i osnovati "obitelj".
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # TalibanijaZimmer frei 2013-12-04 08:31
Quoting Cenzura:
Svijetom je odjeknula vijest jedne beznačajne lezbejke koja negdje piše neki blog.

Imaš pravo. Koga briga šta piše jedna beznačajna lezbejka? A vrlo važno i da će europsko udruženje gay turista (GETA) našu zemlju ukloniti s liste destinacija u kojima su gayevi poželjni.

Glasnogovornik GETA-e Paul Barnes objasnio je za Jutarnji kako ta organizacija neće provoditi aktivnu kampanju bojkota Hrvatske kao turističke destinacije, već će ju samo ukloniti s liste gay-friendly odredišta, na kojoj se nalazi pedesetak turističkih lokacija u zemlji.

- Hrvatska je rezultatom referenduma poslala poruku da je zemlja u kojoj nisu svi jednaki. GETA neće pozivati na bojkot Hrvatske, no logično je da gay turisti neće htjeti ostavljati svoj novac na mjestu na kojemu se ne osjećaju dobrodošli, već kao građani drugog reda. Morate shvatiti da se ne radi samo o gay populaciji već i o ljudima iz njihovog okruženja, prijatelja, obitelji. Nijedan otac ili majka gay osobe neće htjeti doći u zemlju u kojoj njihova djeca nisu dobrodošla i nemaju jednaka prava - rekao nam je Barnes.

Dodaje kako su gay turisti izuzetno dobri potrošači, pa smatra da “nije racionalno izgubiti takve goste i to tržište”.

- U vrijeme dok vi održavate diskriminacijski referendum, Velika Britanija ozbiljno se priprema za iduću turističku sezonu koja bi trebala u postpunosti biti posvećena gay turistima. Zemlje shvaćaju da su to odlični gosti - kazao je.

Dodaje da je GETA i Rusiju, zbog rigoroznih anti-gay zakona, uklonila s liste poželjnih destinacija. Posljedica toga je da najveća američka turistička agencija Atlantis, bazirana na gay turizmu, svojim poznatim kruzerom Atlantis s više tisuća homoseksualaca iz cijelog svijeta, više ne pristaje u Sankt Petersburgu.

Isto će se najvjerojatnije dogoditi i Dubrovniku, ali i drugim dalmatinskim odredištima u koje su dosad pristajali takozvani “gay kruzeri”. Kada je prvi put uplovio prije tri godine, gay kruzer Celebrity Equinox u Dubrovnik je doveo 2800 gostiju, a dosad je redovno pristajao s više od dvije i pol tisuće gay turista.
Quote:
Tvoj problem je jedino što ne možeš stupiti u brak sa svojim dragim i osnovati "obitelj".
Ne znam šta je njegov problem i nije me briga. Ali znam da je moj problem to što živim od turizma i što više volim gay goste od tzv. "normalnih". Kad gay gosti napuste apartman ostave ga urednijim nego kakav su zatekli. Za razliku od većine "normalnih".
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Legitimitetautohtoni 2013-12-02 22:46
Ovaj referendum je najobicnije sranje i nema legimiteta. No drago mi je da je ovako zavrsilo, i za to je kriva Vlada RH. Vlada RH je napravila farsu od referenduma kada je dozvolila da se priznaju rezultati referenduma sa odazivom manjim od 50 posto biraca. Vladi RH je takva politika odgovarala, jer se bojala da nece dobiti potporu za ulazak u EU. U ovom konkternom slucaju ta glupava politika vratila im se u facu poput bumeranga. Nazalost, referendum ne placa drug Milanovic nego mi poreski obveznici koji punimo proracun.

Ovaj referendum, jednako kao i onaj za ulazak u EU nema legitimiteta jer je odaziv bio manji od 50 posto biraca. Ne moze cca 35 posto biraca odluciti o bilo cemu. Sa druge strane, nelogicno je da vecina ogranicava prava "manjine". No cca 60 godina unatrag Rvatima su rasni zakoni (Jasenovac i ostale sramote) bile normala i dozvojlen nacin borbe za drzavu.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Autohtonoj jasenovačkoj žrtviGojan 2013-12-19 12:42
Izlaznost nije definirana zakonom pa na referendumu može odlučiti i jedan čovjek uz uvjet da svi ostali apstiniraju.
"Baraka 5b"
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Supotpisujem!alohtoni 2013-12-02 22:53
Quoting autohtoni:
Ovaj referendum, jednako kao i onaj za ulazak u EU nema legitimiteta jer je odaziv bio manji od 50 posto biraca. Ne moze cca 35 posto biraca odluciti o bilo cemu. Sa druge strane, nelogicno je da vecina ogranicava prava "manjine". No cca 60 godina unatrag Rvatima su rasni zakoni (Jasenovac i ostale sramote) bile normala i dozvojlen nacin borbe za drzavu.
Supotpisujem! A kako ti ne mogu platiti kavu, šaljem ti ovu lijepu domoljubnu sliku:

Reply | Reply with quote | Quote
+6 # bijela vranataliban 2013-12-03 07:41
Supotpisujem! A kako ti ne mogu platiti kavu, šaljem ti ovu lijepu domoljubnu sliku;
po rezultatima glasovanja jedino je u Nerezinama bilo više glasova PROTIV, bravo Nerezine !!!
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # dumželjko 2013-12-02 21:05
Odgovor je sigurno zatucani HRAST-ovac, ali ovaj referendum je njihov labuđi pjev.
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # ..Odgovor 2013-12-02 19:01
Ovo je jako zabavno.Čitam i čitam i nikako da nađem neki tekst gdje bi se netko izrazio pozitivno o tom referendumu i pohvalio ono što nam je donio.Rezultati referenduma su 67 prema 33,što znači da se ovdje a i općenito na drugim stranicama izjašnjavaju samo gubitnici.To znači da smo nacija nasilnika koji na sve načine pokušavaju oni koji su u manini natjerati one koji su u većini da prihvate njihovo mišljenje.Eeeee neće ići ovaj puta draga gospodo.Ovaj puta kao i mnogo puta do sada narod je rekao svoje mišljenje i sada ima da šutite a pogotovo vi šačica nervoznih gubitnika koji i danas pokušavate nametnuti vaše stavove.NEMOŽE i gotovo.Živjela gospođa Markić i neka ona vodi ovaj narod koji je rekao jučer da želi demokraciju i poštivanje svih.Bravo Markička i daj se kandidiraj za neku važnu funkciju u državi jer jučer si dokazala da možeš.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Laž!Sir Galahad 2013-12-02 19:54
Prvo radi se o 67:33 onih 38% koji su izašli na referendum, ne da mu to ne daje legitimitet ali čemu napuhavati statistiku bez veze? Kakv moralni kredibilitet dajete osobi koja se predstavlja kao "katolička aktivistkinja" ali joj nisu mrske pare koje dobiva od proizvođača kontracepcijskih sredstava i pilula za "dan poslije"???? Uzmi si je doma ako ti je tako draga...
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Dvije trećine su većinaIvan 2013-12-02 19:49
Quoting Odgovor:
Čitam i čitam i nikako da nađem neki tekst gdje bi se netko izrazio pozitivno o tom referendumu i pohvalio ono što nam je donio.

To sam i ja primijetio, a isto je i u svjetskim medijima. Nema medija u razvijenim EU zemljama da se izraze pozitivno, nego svi pišu samo samo negativno o referendumu. Ali zato nema negativnih kritika iz Rusije, Burkine Faso, Irana a bogami ni ni iz velike Kine, Obale Bjelokosti, Sjeverne Koreje pa ni iz Kazahstana i Kirgistana, Burme, Latvije pa cak ni Albanije. Znači, jedino nas krikkuju ovi nekakvi zaostali bezveznjaci u EU. Quote:
Rezultati referenduma su 67 prema 33,što znači da se ovdje a i općenito na drugim stranicama izjašnjavaju samo gubitnici.
A jeli ti znaš da je to samo jedna trećina, a da se dvije trećine građana živo fućka i za Markićku, referendum i za pedere :lol:
Quote:
To znači da smo nacija nasilnika koji na sve načine pokušavaju oni koji su u manini natjerati one koji su u većini da prihvate njihovo mišljenje. Eeeee neće ići ovaj puta draga gospodo.
Dvije trećine građana, a to je velika većina je reklo da im se jebe za cijelu tu stvar. A sada bi manjina od 67 % jedne trećine prisilila većinu da prihvate njihovo mišljenje. Eeeee neće ići ovaj puta draga gospodo ;-)
Quote:
Živjela gospođa Markić i neka ona vodi ovaj narod koji je rekao jučer da želi demokraciju i poštivanje svih.
Dvije trećine naroda (a to je velika većina) je neizlaskom reklo da ne želi sudjelovati u toj sprdnji demokraciji i da ga ne zanima cijela ta stvar. Sumnjam da bi ta većina (dvije trećine) pristala da ga ta osoba vodi bilo kamo.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # Sumrak slobode novinarstvaCenzura 2013-12-02 21:02
FOTO: Potpora i oduševljenje iz Francuske - Hrvati pokazali cijelom svijetu da se pita njih, a ne političke elite!
"Hrvatski građani provode pravu demokraciju, neposrednu...treba nas biti sramota...jedna država koja je čitavo stoljeće bila zakinuta za demokraciju, pokazuje cijelom svijetu da se pita njih, a ne vladajuće i elite", kazali su Francuzi.

Stižu prekrasne slike i riječi podrške iz gotovo cijele Europe, pa i šire. Hrvatska javnost za njih, zahvaljujući medijskog blokadi, nažalost ne zna. Najljepši primjer stiže iz Pariza u kojem su Francuzi ispred hrvatske ambasade pripremili "obiteljski performans". Izložili su replike četveročlane obitelji, mužkarca, žene i dvoje djece koji u rukama drže hrvatsku zastavu.
Njemački mediji o hrvatskom referendumu: Vlast komunističkim metodama zabranila velečasnom Stojiću da govori studentima!
Jučer je tekst o stanju u Hrvatskoj uoči referenduma donio i utjecajni njemački dnevnik Frankfurter Allgemeine Zeitung iz pera novinara Karl-Petera Schwarza.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Hvala, gospođo Marki od srcaStanodavac 2013-12-02 22:24
Quoting Cenzura:
FOTO: Potpora i oduševljenje iz Francuske - Hrvati pokazali cijelom svijetu da se pita njih, a ne političke elite!

Stižu prekrasne slike i riječi podrške iz gotovo cijele Europe, pa i šire. Hrvatska javnost za njih, zahvaljujući medijskog blokadi, nažalost ne zna. Najljepši primjer stiže iz Pariza u kojem su Francuzi ispred hrvatske ambasade pripremili "obiteljski performans". Izložili su replike četveročlane obitelji, mužkarca, žene i dvoje djece koji u rukama drže hrvatsku zastavu.

Ustavna zabrana istospolnih brakova ugrozit će najjaču granu hrvatskog gospodarstva – turizam. Ovako započinje analiza Bloomberga o aktualnim događajima u Hrvatskoj.

http://www.crol.hr/portal/vijesti/svijet2/5173-zabrana-istospolnih-brakova-ugrozit-e-hrvatski-turizam.html

Hvala gospođi Markić. Hvala svima vama koji ste glasovali ZA.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Nema frkeGojan 2013-12-19 12:35
Rusi su već došli, a oni ne preferiraju istospolce. Bloombergu unatoč.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Opus deiKondom 2013-12-19 18:22
Quoting Gojana Benov:
Rusi su već došli, a oni ne preferiraju istospolce. Bloombergu unatoč.

Ti mora da još vjeruješ u Djeda mraza i Zubić vilu ako misliš da osobno preferiranje u biznisu ima glavnu riječ. Kapital poštuje samo jednu zapovijed a to je profit. Eno ti primjer gđe Markić iza koje stoji cjela Crkva koja brani kontracepciju, ali to gospođi ne smeta da mlati pare na prodaji sredstava protiv trudnoće. Sigurno se kao član Opus dei simbolički bičuje minijaturnim bičem zbog tog grijeha dok dogovara isporuku kontracepcije
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # MataldaPop Ćiro 2013-12-20 09:03
Quoting Kondom:
Quoting Gojana Benov:
Rusi su već došli, a oni ne preferiraju istospolce. Bloombergu unatoč.

Ti mora da još vjeruješ u Djeda mraza i Zubić vilu ako misliš da osobno preferiranje u biznisu ima glavnu riječ. Kapital poštuje samo jednu zapovijed a to je profit. Eno ti primjer gđe Markić iza koje stoji cjela Crkva koja brani kontracepciju, ali to gospođi ne smeta da mlati pare na prodaji sredstava protiv trudnoće. Sigurno se kao član Opus dei simbolički bičuje minijaturnim bičem zbog tog grijeha dok dogovara isporuku kontracepcije
Ni našem biskupu neće smetati što će katoličku crkvenu imovinu na Mataldi otkupiti pjevač u zboru konkurentske, otpadničke pravoslavne Crkve koji piše ćirilicom. Ma neće mu smetati ni što će apartmani biti prava Sodoma i Gomora za bogate goste ako vlasnicima bude važniji profit od biblije :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # ...Zamračeni 2013-12-02 20:02
Dvije trećine građana, a to je velika većina je reklo da im se jebe za cijelu tu stvar. A sada bi manjina od 67 % jedne trećine prisilila većinu da prihvate njihovo mišljenje. Eeeee neće ići ovaj puta draga gospodo ;-)


Vođeni tom analogijom, 66% od 43% ljudi koji su izašli je glasalo za ulazak HR u EU. Znači 1.2 milijuna ljudi je odlučilo o sudbini 4.3 milijuna ljudi o puno važnijem pitanju pristupanju Hrvatske jednom savezu, a vidi čuda, nitko ne dovodi u pitanje legitimnost tog referenduma.
E dragi moj, zakon je jednak u svim situacijama (ili bi bar na papiru trebao biti).
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # evo zorejure 2013-12-02 19:29
Eeeee neće ići ovaj puta draga gospodo.Ovaj puta kao i mnogo puta do sada narod je rekao svoje mišljenje i sada ima da šutite a pogotovo vi šačica nervoznih gubitnika koji i danas pokušavate nametnuti vaše stavove.NEMOŽE i gotovo. a što ako ne zašutimo, čeka li nas nož ili metak.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # Jenky go homeprecjednik Kenedy 2013-12-02 19:21
hebe se meni i za Markićku i za Genovicu
Reply | Reply with quote | Quote
-8 # nije, negokaurin 2013-12-02 12:33
ovo je ustvari bio referendum o izglasavanju nepovjerenja državnoj vlasti, bilo bi korektno da Vlada da ostavku i da se raspišu prijevremeni izbori.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # O.D.mislav 2013-12-02 15:32
Quoting kaurin:
ovo je ustvari bio referendum o izglasavanju nepovjerenja državnoj vlasti, bilo bi korektno da Vlada da ostavku i da se raspišu prijevremeni izbori.

scheize,neće valjda ovaj narod pasti pod utjecaj jedne bolesno ambiciozne osobe koja je još i članica mračnog pokreta.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Korektno, my ass!Kibic 2013-12-02 14:33
Quoting kaurin:
ovo je ustvari bio referendum o izglasavanju nepovjerenja državnoj vlasti,
Bi li ti malo obrazložio kako je odlukom da se dijelu građana uskrati pravo koje imaju svi drugi građani izglasano nepovjerenje vladi? Meni tu nešto ne drži vodu ;-)
Quote:
bilo bi korektno da Vlada da ostavku i da se raspišu prijevremeni izbori.
Ma nemoj! Prema kome bi to bilo korektno? Prema ovoj masi koja je nasjela lažima i demagogiji one trgovkinje kontracepcijskim sredstvima, kradljivici tuđe intelektualne imovine (logo, fotografije, glazba) i koja je poslušala direktivu službenika jedne strane države?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ...Nogom u prkno 2013-12-02 18:55
Bi li ti malo obrazložio koje su to pravo i na temelju kojega zakona imali pederi a da im je to sada uskraćeno?
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Tužno.Sir Galahad 2013-12-02 10:41
Mali Lošinj me razočarao. Očekivao sam ipak da će većina shvatiti da se nije radilo o nikakvoj zaštiti obitelji nego da je u pitanju samo pokazivanje mišića grupe građana sponzorirane od Crkve. Dajte mi recite što će se u vašoj ili mojoj obitelju promijeniti sad kad ova definicija uđe u Ustav. Osim toga ona je i besmislena jer ne veli da je brak samo zajednica žene i muškarca i da nikakva druga zajednica nije brak. .Dovoljno je dodati u Ustav. "Životna zajednica dvoje ljudi bez obzira na spol može se biti brak ako je tako uređeno Zakonom". I cijela stvar pada u vodu. E kad bi SDP-ovci bili dovoljno stručni u pravnim pitanjima da se toga sjete....
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # 50 milja za ništaLeteći 2013-12-02 12:26
Quoting Sir Galahad:
Mali Lošinj me razočarao. Očekivao sam ipak da će većina shvatiti da se nije radilo o nikakvoj zaštiti obitelji nego da je u pitanju samo pokazivanje mišića grupe građana sponzorirane od Crkve.
Ipak su se pokazali oko 10 % kulturnijim, europskijim i ljudskijim od hrvatskog prosjeka.Quote:
Dajte mi recite što će se u vašoj ili mojoj obitelju promijeniti sad kad ova definicija uđe u Ustav.
Na to pitanje je odgovorila Bojana Genov na ovoj stranici još prije sedmicu dana: "Ispuni li referendum očekivanja inicijatora, heteroseksualcima, dakle, ostaje ekskluzivno brak, a onima drugima ne figa, nego samo nešto drugačije nazvano, ali sa jasno definiranim pravima koja zahtijeva od zemalja članica EU Rezolucija o homofobiji. Skupa šala bome, markiranje jedne riječi.". Valjda zato neki lik tu prijeti da je treba tužiti :P
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # David i GolijatIvan 2013-12-02 17:18
Quoting Leteći:
Dajte mi recite što će se u vašoj ili mojoj obitelju promijeniti sad kad ova definicija uđe u Ustav.
Quote:
Na to pitanje je odgovorila Bojana Genov na ovoj stranici još prije sedmicu dana: "Ispuni li referendum očekivanja inicijatora, heteroseksualcima, dakle, ostaje ekskluzivno brak, a onima drugima ne figa, nego samo nešto drugačije nazvano, ali sa jasno definiranim pravima koja zahtijeva od zemalja članica EU Rezolucija o homofobiji. Skupa šala bome, markiranje jedne riječi.". Valjda zato neki lik tu prijeti da je treba tužiti :P
Možda bi je trebalo tužiti i zato što je uoči referenduma razotkrila tajni plan organizatora referenduma:

"Uvjerena sam da su inicijatori referenduma potpuno neiskreni. Jebe im se za brak. Pa i za pedere, koji su samo nebitna kolateralna žrtva njihovog poduhvata da nas upropaste. Financijski, učestalim referendumima. Da nam otupe oštricu kritičnosti idiotskom argumentacijom. Da nam oduzmu humanost potenciranjem mržnje prema manjinama. Da nas ocrne u svijetu i bace u izolaciju. Da umanje društveni kapital zajednice podjelama i ostrašćenim kampanjama. Da nam proizvedu lažne neprijatelje kako ne bismo prepoznali prave, one koji s jednom rukom na srcu drugom grabe iz naših sve praznijih džepova. Da slaveći lažne praznike demokracije otpišemo pristojnu budućnost."

Sada, nakon pobjede, gospođa Markić je u slavljeničkom govoru taj plan objelodanila:
"- Pokazali smo da znamo, kao David kada se borio s Golijatom, usmjeriti u istom smjeru sve naše praćke. Ovaj put za zašitu braka, drugi put za nešto jednako važno." Što li bi to moglo bit?
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # referendumski stampedo#### 2013-12-02 17:53
Quoting Ivan:
Sada, nakon pobjede, gospođa Markić je u slavljeničkom govoru taj plan objelodanila:
"- Pokazali smo da znamo, kao David kada se borio s Golijatom, usmjeriti u istom smjeru sve naše praćke. Ovaj put za zašitu braka, drugi put za nešto jednako važno." Što li bi to moglo bit?
Забрана ћирилице. Još 50 miliončeka :sad:
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh

Članak 69. Ustava RH

 Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvo