Politika

odgdomRadnici i štićenici Odgojnog doma Mali Lošinj nisu mogli ni slutiti da će dolaskom Kukuriku koalicije 2011. na vlast i imenovanjem vršitelja dužnosti ravnatelja g. Mirka Brkanlića, Dom proživljavati renesansu već gotovo zaboravljenog boljševizma kršenjem propisa o imenovanju vršitelja dužnosti, ostavljanjem ustanove mjesec dana bez odgovorne osobe, te rasulom i neredom koji je izazvao aktualni nezakoniti v.d. ravnatelj.

Posljedica tog stanja su urušeni međuljudski odnosi u kolektivu kojemu je odgoj osnovna zadaća tako da vršitelj dužnosti ravnatelja ne komunicira s radnicima, te ga više niti čistačica ne pozdravlja. Četrdesetak zaposlenih od kojih je veći broj visokoobrazovanih ne pamti ovakvu bahatost odgovorne osobe, kršenje propisa i potpunu politizaciju svega što bi trebalo biti samo u interesu odgoja i profesionalnog izvršavanja radnih zadaća zaposlenika, a ne dnevne politike i političkih ambicija. U dvije godine djelovanja vršitelj dužnosti ravnatelja Doma pokazao je nekompetentnost, neznanje i nebrigu za ovu ustanovu. Ništa od toga nije iznenađujuće od osobe o čijoj profesionalnosti, marljivosti, radnom elanu i predanosti radu znaju svi radnici doma, ali iznenadila ih je zavidna sposobnost manipulacija, laži i sebičnosti. 

Tako se g. Brkanlić svakome tko ne može izbjeći da ga sluša hvališe kako se svakodnevno čuje s potpredsjednicom vlade Milankom Opačić, županom Zlatkom Komadinom, te da s premijerom Milanovićem ponekada zna popiti kavu.

Iako je još u travnju napunio 65 godina života i već je morao biti u mirovini, g. Brkanlić je putem SDP - ovskog Upravnog vijeća kojim je predsjedala Danijela Burić (na bolovanju već duže vrijeme) uz potporu čelnika lošinjskog SDP-a Milana Pejića te ravnateljice Centra za socijalnu skrb Branke Sepčić izigrao zakon i produžio si vrijeme sjedenja u fotelji ravnatelja malološinjskog Doma. Protuzakonito. Jer, eto zabrinut je za uspješan završetak školske godine. Čovjek koji si dopušta da sa završenom višom defektološkom školom nadzire rad profesora sa završenim fakultetima i s akademskim zvanjima, primjer je osebujne bahatosti i malograđanštine, no odgovornost za takvo njegovo ponašanje snosi praksa svojstvena SDP-u kao političkoj stranci. U SDP-u se zakona tradicionalno ne drže «kao pijan plota», a slično se odnose i prema stručnom radu. Neka mladi bježe s otoka jer ne mogu pronaći posao, ali SDP-ovski kadrovi trebaju sjediti u foteljama i do 70-te godine života. Očito je riječ o nekoj novoj podobnosti inspiriranoj praksom starih komitetskih kadrova.

No SDP-ovci kojima poštivanje zakonitost nikada nije bilo vrlina ovih su se dana međusobno posvađali te je opet - po tko zna koji put - došlo do smjena članova Upravnog vijeća Doma. Tako su u Upravno vijeće imenovani radnici policijske postaje, inače sinovi „provjerenih" policijskih kadrova iz bivšega sustava. Mogućnosti uklapanja kadrova iz policije s odgojnim metodama koje trebala promovirati kroz upravljanje domom u odgojnom radu sa štićenicima izaziva opravdani zazor među svima koji o odgoju nešto znaju. Radnici doma su osupnuti ovom maškaradom i nedostatku zdrave pameti koju provodi Brkanlić s lošinjskim SDP-om. Lako je zaključiti kakva bi se politika provodila i na području grada Malog Lošinja kad bi lošinjsku vlast predvodio SDP.

Uništavanje ove lošinjske odgojne ustanove prolazi bez ikakve reakcije državne i lokalne vlasti, ali i bez otpora samih djelatnika kojima rasulo, uništavanje i posvemašnja devastacija svega do sada postignutog nije razlog da podignu svoj glas. Njihovu se šutnju može objasniti politikom «ne talasaj», jer plaća ionako stiže.

Trenutno je u tijeku postupak izbora novoga ravnatelja ustanove, pa će biti zanimljivo kako će policijski službenici uz podršku uglednog lošinjskog SDP-ovca Brkanlića kadrirati novoga ravnatelja. Izbor ne može biti drugo do odraz sklonosti boljševičkoj pedagogiji. Ovaj Dom, ovakva njegova politika i ovakvi djelatnici u novoj razvojnoj koncepciji Lošinja nemaju perspektivu. Nas Lošinjane treba osloboditi i štićenika i ovakvih stručnjaka. Lošinj se treba usmjeriti razvoju visokog turizma.

Comments  

-2 # 4 plus jedanšjor domaći 2014-07-24 10:51
Jučer sam provjerio kod odgovorne osobe koliko štićenika ima sada u domu. Odgovor je 5 (pet), ma ne niti pet, jer im je jedan pobjegao..a neznaju gdje.Pa da se malo zbroji od domara, knjigovodstva, nastavnika, pedagoga i niti neznam tkoga sve još ima na plaći - pa koliko se nama od naših plaća odbija za financiranje takve djelatnosti. A financira se dosta obilato, jer da se napravi analiza svih "stručnjaka" koji su došli raditi u toj ustanovi, vidjelo bi se koliko je njih došlo sa autom, barkom, stanom. Ma nema takvih. Da su bili dobri ostali bi i doma, a došli su sa vrećicom robe i sada se prave "Đekovi" po gradu.
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # ...s gnjušanjem odbacujem...ivo 2014-07-22 11:12
Trebalo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primjerice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # rekla kazalaprijatelj 2014-07-22 17:34
Quoting ivo:
Trebalo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primjerice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma.
Staklara? ja osobno ne poznajem nit jednog takvog. Možda bi prije nego kažeš nešto mogao utvrditi činjenično stanje, a ne govorit nešto što ti je netko rekao u birtiji. Ako sumnjate da netko radi u odgoju bez odgovarajuće diplome slobodno prijavite. Ja bi osobno prvi to napravio. Puno ima priča koje se vrte po Lošinju ali to valjda tako mora biti, jer smo malo mjesto. Nemojte se sramiti ili bojati, djelatnici odgojnog doma ne grizu pa ih pitajte koje su struke :)
Reply | Reply with quote | Quote
0 # prodavači magleeros 2014-07-22 15:47
[quote name="ivo"]Trebalo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primjerice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma./quote]ivo dobro si to primijetio, ista je stvar u Gradu pogledaj tko se bavi urbanizmom pa će ti biti jasno da gradimo nebodere.
Reply | Reply with quote | Quote
+11 # osinjakpčelica maja 2014-07-21 18:53
Lijepo je čuti različita mišljenja da bi čovjek imao jasniju sliku o određenoj temi.Međutim,isto je tako lijepo ili bar pristojno znati nešto o temi o kojoj se progovara...pojedinci koji iznose sudove o radu odgojitelja Odgojnog doma trebali bi znati da odgojitelji rade poslijepodnevnu i noćnu smjenu,a štićenici su u jutarnjim satima u školi sa savojim nastavnicima.Ne znam što ima nečasno u tome da se popije kava u svoje slobodno vrijeme...posebice što u gotovo svim lošinjskim ugostiteljskim objektima rade bivši štićenici doma ,a neki su vlasnici kafića bili stanovnici spomenute ustanove...Veliki kritičari odgojno obrazovnog rada smetnuli su s uma da Lošinj ne bi imao vodoinstalatera,bravara,tokara,stolara da većina današnjih uglednih obrtnika nisu svoja zvanja stekli upravo u toj ustanovi. Najviše me žalosti činjenica da bi ovi ljudi koji sistemom prijekog suda proglašavaju dom nepotrebnim,bili spremni mladim ljudima, koji su u većini slučajeva grubo zakinuti od samog rođenja, uskratiti priliku da stanu na svoje noge i pokušaju koraknuti u život u kojem nema otvorenih vrata...stoga,imajte na umu ,dobri ljudi,mjerom kojom mjerite,mjerit će vam se...
Reply | Reply with quote | Quote
-9 # DomHarry Callahan 2014-07-21 21:30
Većina štićenika su stalni gosti 5. policijske postaje ,a kako su naši gosti sretni zbog čestih krađa i provala možemo samo pretpostaviti.Dom u kojem se odgajaju maloljetni ubojice,prijestupnici i provalnici se nikako ne uklapa u najveći turistički grad na otocima.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # Prljavi Harrydiogen 2014-07-22 09:03
Quoting Harry Callahan:
Većina štićenika su stalni gosti 5. policijske postaje ,a kako su naši gosti sretni zbog čestih krađa i provala možemo samo pretpostaviti.Dom u kojem se odgajaju maloljetni ubojice,prijestupnici i provalnici se nikako ne uklapa u najveći turistički grad na otocima.
Zato se ti jako dobro uklapaš u neku sredinu poznatu po lažljivosti, netrpeljivosti i nehumanosti njenih stanovnika.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # nepodnošljiva lakoća osuđivanjapavo 2014-07-21 22:45
Naprosto nije istina da je većina štićenika u policijskom tretmanu,a i da jest ,u vrijeme turističke sezone su izvan Lošinja,tako da taj argument otpada..svi znamo da Rimom ne možete prošetati s torbicom na ramenu,da o drugim destinacijama ne govorim,ali,ako želimo biti zlonamjerni,možemo okriviti te mlade ljude za svu nebrigu društva da prevenira devijacije bilo koje vrste...Gospodine Harry,sutra može vaše dijete ili neko dijete koje volite ,pokleknuti...bilo bi zanimljivo kako biste onda zborili...ili bi vi to sve po kratkom postupku...
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ničija zemljapetko 2014-07-22 07:00
Quoting pavo:
Naprosto nije istina da je većina štićenika u policijskom tretmanu,a i da jest ,u vrijeme turističke sezone su izvan Lošinja,tako da taj argument otpada..svi znamo da Rimom ne možete prošetati s torbicom na ramenu..
..u Rimu ćeš ostati bez torbice a u Lošinju bez ičega, ovdje se kradu zemljišta, stanovi, automobili, brodski motori a nitko se zbog toga ne zabrinjava.
Reply | Reply with quote | Quote
-6 # strava i užasrip 2014-07-21 15:19
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # misao........ 2014-07-23 10:36
Quoting rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
Slažem se sa gore navedenim samo što tako možemo gledati policiju, vojsku, gradsku upravu pa prema višim instancama. Sve mi to plaćamo
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # Pogani jeziciVID 2014-07-21 21:10
Quoting rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
Zanimljivo da se ovdje napada samo na odgajatelje, a kao da nikome ne smetaju Brkanlićeve smicalice, spletke i kršenje zakona.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # pogana vlakamimi 2014-07-21 21:47
Quoting VID:
Zanimljivo da se ovdje napada samo na odgajatelje, a kao da nikome ne smetaju Brkanlićeve smicalice, spletke i kršenje zakona.
nisu to samo Brkanlićeve nego i Opačićkine smicalice, a zna se tko je glavni savjetnik ministrici.
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # stop kriminaluero 2014-07-21 16:10
Quoting rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
ako je točno da ima dvostruko više odgajatelja od štićenika onda je to kazneno djelo i treba pozvati DORH da utvrdi čija je to prčija.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # Karavana kriminalaHari Poter 2014-07-21 16:16
Quoting ero:
Quoting rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
ako je točno da ima dvostruko više odgajatelja od štićenika onda je to kazneno djelo i treba pozvati DORH da utvrdi čija je to prčija.
Pa nazovi ero ko ti brani :lol: Samo mislim da je ovaj članak kost da se kerovi međusobno glođu dok karavana puno većeg kriminala mirno prolazi 8)
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # kamuflažastendal 2014-07-21 18:08
Quoting Hari Poter:
Pa nazovi ero ko ti brani :lol: Samo mislim da je ovaj članak kost da se kerovi međusobno glođu dok karavana puno većeg kriminala mirno prolazi 8)
Hari je dobro postavio stvar, dom za odgoj je samo ješka da se nešto na brzinu proda rusima ili "nepoznatom investitoru"
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # ...z.z. 2014-07-21 11:08
Ima li smisla takvu zgradu,te veličine,na tom položaju koristiti u svrhu odgojnog doma,mislim da nema,osim možda za pojedince.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # ovo je živi užaspero 2014-07-21 13:33
Quoting z.z.:
Ima li smisla takvu zgradu,te veličine,na tom položaju koristiti u svrhu odgojnog doma,mislim da nema,osim možda za pojedince.

Ima li smisla da Rus ima privatnu Vilu na čikatu te veličine ili nema? tko smo mi da si uopće dajemo za pravo komentirati tko šta ima i za što se koristi? Bože kakav smo mi narod.....
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # tipično lošinjsko pljuvanjedjelatnik 2014-07-20 20:11
mnogo toga stoji u ovom članku, također i komentari su dosta realni, ali SVIH prozivati je potpuno nekorektno jer u tom kolektivu ima mladih, kvalitetnih radnika koji unatoč stanju rade savjesno svoj posao. Nažalost samo se čeka da se po svemu pljuje.
Zatvarali bi dom, a na našim ulicama ima puno više problematičnih maloljetnika/ica koji svoje ponašanje i odgoj donose iz kuće, dal bi i te kuće zatvarali!?!?!??!?
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # ponoćni jahačidoc 2014-07-21 07:24
Quoting djelatnik:

Zatvarali bi dom, a na našim ulicama ima puno više problematičnih maloljetnika/ica koji svoje ponašanje i odgoj donose iz kuće, dal bi i te kuće zatvarali!?!?!??!?
nemoj tako, onda bi morali zatvoriti mnoge luksuzne kuće jer su to uglavnom dječica naših direktora i tajkuna.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # ...Ljubo Pitljivi 2014-07-19 19:21
Zašto bijedan pamflet?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # .....pionirka 2014-07-21 17:17
Navod:te ga cak niti čistacica vise ne pozdravlja...
Reply | Reply with quote | Quote
-12 # ...pionirka 2014-07-19 18:54
Koji bijedni pamflet od clanka...
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # na kavu ubueno 2014-07-19 14:55
Sada ne valja,a valjalo je kad su se tamo zapošljavali tj.uhljebljivali preko gospodina iz Zg.,ima ih više nego štićenika,svima dobro poznati po radnom vremenu provedenom u lošinjskim kafićima,da ne spomenemo stručnost i visinu plaće koju po ničemum ne zaslužuju,sada još imaju obraza pozivati se na poštenje.Slažem se,dom bi trebalo zatvoriti.
Reply | Reply with quote | Quote
-13 # controling agencyfurio 2014-07-20 07:36
Quoting bueno:
Sada ne valja,a valjalo je kad su se tamo zapošljavali tj.uhljebljivali preko gospodina iz Zg.,ima ih više nego štićenika,svima dobro poznati po radnom vremenu provedenom u lošinjskim kafićima,da ne spomenemo stručnost i visinu plaće koju po ničemum ne zaslužuju,sada još imaju obraza pozivati se na poštenje.Slažem se,dom bi trebalo zatvoriti.
možete kukati i pljuvati koliko hoćete ali dom se nikad neće zatvoriti. Država preko tog doma kontrolira lokalnu vlast u Lošinju bez obzira koja je stranka na vlasti.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # budalaštinaLSD 2014-07-20 08:57
Hočeš reći da direktor odgojnog doma naređuje gradonačelniku?
:lol:
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Teorija zavjereVanzemaljac 2014-07-20 08:32
Quoting furio:
možete kukati i pljuvati koliko hoćete ali dom se nikad neće zatvoriti. Država preko tog doma kontrolira lokalnu vlast u Lošinju bez obzira koja je stranka na vlasti.
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # opa cupalino 2014-07-20 14:00
Quoting Vanzemaljac:
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # lino ladaEh.... 2014-07-23 10:29
Quoting lino:
[quote name="Vanzemaljac"]Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije./quote]a možeš li nam ti objasniti kako je g. Brkanlić imenovan kao član upravnog vijeća dvije ili tri ustanove? Tko bi po tvome bio idealan za UV?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ....Policjot 2014-07-20 14:34
Quoting lino:
Quoting Vanzemaljac:
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije.
Pa to ti je objašnjeno u članku. pročitaj ga pažljivije ;-)
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # imposibilerenato 2014-07-20 16:00
Quoting Policjot:
Pa to ti je objašnjeno u članku. pročitaj ga pažljivije ;-)
sada mi ništa nije jasno, kakve veze ima HDZ-ovska policija sa SDP-ovskom socijalnom skrbi. Nije valjda
moguće da ministrica Opačić ne vlada svojim resorom.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # ulična pedagogijatrg 2014-07-19 10:14
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja. Tko se uopće brine za klince u domu? Šta će nam taj dom na Lošinju? Valjda da drug iz Zagreba može njime upravljati i baviti se turizmom?
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Trajni inventarVID 2014-07-21 21:13
Quoting trg:
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja.
Ako ih svaki dan vidiš da sjede na trgu onda si i ti trajni inventar na ulicama Lošinja.
Reply | Reply with quote | Quote
+12 # Pitanjepero 2014-07-20 16:59
a tko pazi na "Lošinjsku" dječicu dok pijani hodaju po gradu i razbijaju? ruku na srce mislim da manje problema rade "domska" djeca....
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Koja Jalnostpero 2014-07-20 16:53
Bilo bi najbolje da "profesori iz doma" uopće ne izlaze van. Kad pogledaš na terasu kafića samo oni sjede a ostali iz grada vrijedno rade :) , a očito je da i ti dijeliš istu terasu i bojiš se da ti oni ne preuzmu inventarsku pločicu :)
Reply | Reply with quote | Quote
-9 # Mirko pazi metakSlavko 2014-07-19 12:13
Quoting trg:
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja. Tko se uopće brine za klince u domu? Šta će nam taj dom na Lošinju? Valjda da drug iz Zagreba može njime upravljati i baviti se turizmom?
ovaj dom je davno trebalo zatvoriti jer se ne uklapa u destinaciju sa 5 zvjezdica. Vrijeme je da rusi otkupe zgrade od Ministarstva socijalne skrbi i prekine dugogodišnju agonije te ustanove koja ničemu ne služi.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # boško ne buhapavo 2014-07-22 21:56
Dragi Slavko ,ako si tako upućen tko čemu i komu služi upitaj neke od stotina bivših štićenika koji su u toj ustanovi stekli znanja i vještine pomoću kojih uzdržavaju sebe i svoje potomke,služi li dom komu ili čemu...ti mora da si mjera svih stvari kad tako lako ocjenjuješ tuđe živote,jer djeca tamo žive svoj život...da imaju bolje,da mogu bolje,oni bi izabrali bolje...
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # drekstinacijaasd 2014-07-21 21:28
Quoting Slavko:
ovaj dom je davno trebalo zatvoriti jer se ne uklapa u destinaciju sa 5 zvjezdica.
Ma možeš mislit, destinacija sa 5 zvjezdica koja nema javni zahod nego se piša i sere u Gortanovoj, a da o drugim stvarima i ne govorim.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Moby DickHarry Callahan 2014-07-21 21:39
Javni gradski wc postoji odavno i najmodavac ga je dužan održavati kako stoji i u ugovoru ili se ugovor raskida ,ali jednostavnije ga je koristiti kao besplatni skladišni prostor.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # hendlanjedorin 2014-07-22 07:50
Quoting Harry Callahan:
Javni gradski wc postoji odavno i najmodavac ga je dužan održavati kako stoji i u ugovoru ili se ugovor raskida ,ali jednostavnije ga je koristiti kao besplatni skladišni prostor.
sve je to u funkciji ne diranja gradske vlasti, čini se da se Gariju smiješi i četvrti mandat čime će ući u povijest.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # predaja Čikata RusimaGarrrry 2014-07-23 11:28
Ući će u povijest po tome što je prodajom gradskih terena omogućio nekontroliranu ho-ruk devastaciju Čikata. Bez tih terena Rusi bi najprije pod kontrolom grada trebali izraditi urbanistički plan.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # a gdje je plan?ruski plan 2014-07-23 17:14
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # ruski planLittle Odessa 2014-07-23 19:40
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # životinjka farmaorvel 2014-07-24 07:17
Quoting Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # spašavaj se ko možeTrojni pakt 2014-07-24 13:11
Quoting orvel:
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Ni ti nam nisi ništa novo otkrio, jer se to o čemu pričaš ne odnosi samo na Lošinj, nego na gotovo cijelo područje današnje Republike Hrvatske. Sve je to istina, no zadnjih dvadesetak godina ipak ne možemo reći da nas je netko drugi tlačio osim naše vlastite nesposobnosti, odnosno u konkretnom slučaju Lošinja, totalna nesposobnost uprave Jadranke d.d. da održi vlastitu neovisnost, kako je bilo zamišljeno i obećano prilikom pretvorbe firme. Žalosno je što će pod pritiskom ruskog kapitala uskoro kapitulirati i gradska vlast, a građani će biti kolateralne žrtve. Ukoliko Rusi od RH kupe Kovčanje, tamo možemo očekivati arhitekturu i sadržaje Las Vegasa i Miamia zajedno, u punom smislu značenja te riječi.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Dični domaćiAnus 2014-07-24 09:10
Quoting orvel:
Quoting Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Ali uvijek je bilo Lošinjana i drugih otočana koji se diče da su domaći koji su se znali gazdama uvući u guzicu i zajedno s njima vladati običnim građanima.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Lošinj na akcijskoj rasprodajuFoo 2014-07-23 19:50
Quoting Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
A Crkva je već kriomice bez puno buke prodala zemlju na Unijama.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Šolićeva vjerodostojnostGost 2014-07-23 18:13
Ovaj dio članka vrijedi posebno istaknuti radi vjerodostojnosti Sanjina Šolića i cijele uprave sada ruske Jadranke:
Reply | Reply with quote | Quote
-8 # bosanska poslagrbavac 2014-07-19 10:09
Pomislili smo da su bosanci samo u HDZ-eu, ali sada vidimo da su podjednako zastupljeni i u SDP-eu. Blago nama. Čovjek bi pomislio da je rasulo samo u gradskoj upravi koju vodi HDZ, a sada vidimo da može i gore i bijednije. Uz ovakve u gradu i ustanovama, dolazak ruskog kapitala se čini mlaka vodica. Ali kada se prisjetimo tko je instalirao ove u gradu, nije daleko da je svog bosanca instalirao i u domu. Nema veze koja je stranka, važno je da je bosanac. Jadni štićenici.
Reply | Reply with quote | Quote
+13 # Lista šovinistaEskim 2014-07-19 15:44
Quoting grbavac:
Pomislili smo da su bosanci samo u HDZ-eu, ali sada vidimo da su podjednako zastupljeni i u SDP-eu.
Svaki narod ima svoje bosance da ima koga okriviti. Nijemci su imali Židove, Židovi imaju Arape, a Hrvati Srbe i Bosance. Jedno je sigurno; nisu Bosanci prodali Rusu Jadranku.
Reply | Reply with quote | Quote
+11 # lista komunistakoko 2014-07-19 16:15
Quoting Eskim:
Svaki narod ima svoje bosance da ima koga okriviti. Nijemci su imali Židove, Židovi imaju Arape, a Hrvati Srbe i Bosance. Jedno je sigurno; nisu Bosanci prodali Rusu Jadranku.
lošinjanima su za sve krivi puntari pa tako je i dionice Jadranke prvi rusima prodao puntar.
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh

Članak 69. Ustava RH

 Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvo