Prostorni plan

Na web stranici Grada Malog Lošinja objavljena je obavijest o organizaciji savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u svezi uređenja obale Kadin – Faza I i uređenja obale Zagazinjine – Faza I​.

Detaljan opis planiranog uređenja sadržan je u dijelu tehničkog opisa priložene projektne dokumentacije. Savjetovanje se provodi na način da se građanima omogućava javni uvid u projektnu dokumentaciju te dostava primjedbi i prijedloga na Glavni projekt uređenja obale Kadin – Faza I, uređenje obale Zagazinjine – Faza I u periodu 07. travnja do. 28. travnja 2015. god. (ukupno 15 radnih dana), u prostorijama Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7 u Malom Lošinju, I kat. te putem službenih internet stranica Grada Malog Lošinja www.mali-losinj.hr

Grad poziva sve zainteresirane da izvrše uvid u objavljenu dokumentaciju te unutar gore navedenog roka dostave svoje prijedloge i/ili primjedbe elektroničkom poštom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili pismenim putem u pisarnicu Grada Malog Lošinja.

Za sve informacije obratiti se: Matija Basta, struč.spec.ing.građ. (tel: 051/ 231-056), e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

Klikom mišem na sličice pojedinih stranica pokreće se galerija sadržaja, a klikom na oznaku u gornjem desnom kutu slike dobiva se uvećana slika.

Kadin

Zagazinjine

Comments  

+4 # Plaža ili obala?Zagi 2015-04-16 09:16
Nakom što su na sjednici GV glatko odyebali Devčićev prijedlog da se građanima dopusti uvid u plan uređenja Kadina i Zagazinjina, a onda oglasili uvid i pozvali na davanje primjedbi (znači sve što je Devčić predložio) na radiju Lošinj je nastupila i Tanja Jović slatkorječivim pozivom na sudjelovanje građana. No nešto mi nije jasno. U najavi njene spike kaže se da se radi o uređenju PLAŽA, a ona je govorila o uređenju OBALE. Zna li netko kakva mućka se krije iza toga?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # di sm tu jazaga 2015-04-16 09:56
Nakom što su na sjednici GV glatko odyebali Devčićev prijedlog da se građanima dopusti uvid u plan uređenja Kadina i Zagazinjina, a onda oglasili uvid i pozvali na davanje primjedbi (znači sve što je Devčić predložio) na radiju Lošinj je nastupila i Tanja Jović slatkorječivim pozivom na sudjelovanje građana. No nešto mi nije jasno. U najavi njene spike kaže se da se radi o uređenju PLAŽA, a ona je govorila o uređenju OBALE. Zna li netko kakva mućka se krije iza toga?
Izvodjac radova i provizija .
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # daj babi kunučvenk 2015-04-16 10:52
Quoting zaga:
Zna li netko kakva mućka se krije iza toga?
Izvodjac radova i provizija .
Nemoguće da TZ i Grad funkcioniraju na taj način, to bi srušilo svaku vjeru i nadu ovom narodu. Bit će da malo pretjerujuš :roll: :-? ;-)
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # zagizgagi 2015-04-16 14:01
Quoting čvenk:
Quoting zaga:
Zna li netko kakva mućka se krije iza toga? Izvodjac radova i provizija .
Nemoguće da TZ i Grad funkcioniraju na taj način, to bi srušilo svaku vjeru i nadu ovom narodu. Bit će da malo pretjerujuš :roll: :-? ;-)
Đurđica i njen braco, Tanja Jović i pulen Klaić sa novim izvođacem radova .
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # NEMANIKOGA 2015-04-10 13:32
Garia nema,Martine nema.U Gradu nema nikoga.Da nisu podnijeli ostavku i idemo na prijevremene izbore
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # ima li pilota u avionuandreas 2015-04-10 13:45
Quoting NIKOGA:
Garia nema,Martine nema.U Gradu nema nikoga.Da nisu podnijeli ostavku i idemo na prijevremene izbore
Nemoj se prerano veseliti, otišli su na team bilding da napune baterije za napornu sezonu koja ih očekuje :roll:
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # LondonApoksiomen 2015-04-10 16:34
Svi su otišli u London reklamirati lošinjsku kulturu i turizam.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # ni rasprava više nije kao što je nekad bilakain 2015-04-10 10:36
Može jedno pitanje gradskim vlastima, zašto jučer nije održana prethodna rasprava nacrta prijedloga UPU Nerezine. Valjda su odustali od javnih rasprava kada su im u Velom Lošinju rasturili hotel-neboder... :-?
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Objaviti dokumentacijuFrodo 2015-04-09 13:15
Jednostavno je. Treba objaviti dokumentaciju na mrežnim stranicama Grada, na način da ljudi mogu pogledati tekstualni dio i karte i suvislo napisati svoje primjedbe, što im zakon omogućava. To da netko po bezveznim portalima :-) mora pitati gdje se mogu naći materijali za javnu raspravu koja je propisana zakonom znači da je javna rasprava nešto što Grad ne želi i ne osigurava na pristojan način. Ako je ta dokumentacija objavljena, ja ću se ispričati svima koje dezinformiram.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # AsdfghjklXyz 2015-04-10 07:29
Kada si toliko pametan i informatički pismen stavi link pravilnika i članke koji se odnose na PRETHODNu RASPRAVU donošenja UPU-a. Može i Bojana da nas pouči.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # pristojnostBon ton 2015-04-10 08:14
Šta je pisac htio reći? Kad bi gradska stranica bila pristojno postavljena i uređena ne bi nam trebala Bojana da nas pouči :P
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Danasje je javna raspravaFrodo 2015-04-09 11:15
Prethodna rasprava u tijeku izrade Nacrta prijedloga urbanističkog plana uređenja Nerezine /UPU 15/ održat će se u prostoru Gradske knjižnice, u Malom Lošinju, 9.travnja 2015. god. s početkom u 12:00 sati.
Danas je tribina pa neka zainteresirani idu i problematiziraju što nisu objavljeni materijali. Materijali su tekstualni dio i karte, pa stvarno nas vuku za nos. Sve u ovom gadu je lažnjak, od lažne finoće gradonačelnika pa do lažne transparentnosti uprave.
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # Loša kopijaDodo 2015-04-09 12:01
Očito. Je Frodo jedan lažnjak, patvorina .... Ajde Frodo pouči nas , što bi po tvome trebalo napraviti da ti budeš zadovoljan.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Lekcija za uhljebaGargamel 2015-04-09 13:14
Quoting Dodo:
Očito. Je Frodo jedan lažnjak, patvorina .... Ajde Frodo pouči nas , što bi po tvome trebalo napraviti da ti budeš zadovoljan.
Kad neće Frodo da vas gradske uhljebe poučim ja. Da bi bili zadovoljni trebali bi nas gradski uhljebi koje mi plaćamo vući za nos i staviti materijale za raspravu na internet. Zašto bi neko koga to zanima trebao putovati u Lošinj i pregledavati materijale u hodniku u kojem je uvijek gužva. Za takvo postupanje prema građanima ima bolji izraz od vući za nos, ali kad bi ga napisao bilo bi cenzurirano.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # UPU NerezineGost 2015-04-08 09:35
Jeli neko našao materijale za Prethodnu raspravu Urbanističkog plana uređenja Nerezine UPU 15 na gradskoj stranici? Molim link ako je našao. Nemogu putovati na Lošinj, a zainteresiran sam.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # SavjetUPU Nerezine 2015-04-08 14:14
Pogledajte na: http://www.mali-losinj.hr/31/03/2015/prethodna-rasprava-urbanistickog-plana-uredenja-nerezine-upu-15/
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # ......pro 2015-04-09 06:54
Quoting UPU Nerezine:
Pogledajte na: http://www.mali-losinj.hr/31/03/2015/prethodna-rasprava-urbanistickog-plana-uredenja-nerezine-upu-15/
tamo nema materijala
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # naivac,,, 2015-04-09 09:56
Quoting pro:
Quoting UPU Nerezine:
Pogledajte na: http://www.mali-losinj.hr/31/03/2015/prethodna-rasprava-urbanistickog-plana-uredenja-nerezine-upu-15/
tamo nema materijala

Kaao si naivan, pa nisu oni ludi da se pripremis za javnu raspravu ako vidis materijale ?
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # ZahodiKupačica 2015-04-06 13:07
Strah me je lošinjskih javnih zahoda. Nakon entuzijazma gradnje zahodi više nikoga ne zanimaju. Budući da grad ne želi investirati u redovno održavanje, onda su jednostavno zaključani. Lošinj glumi visoke standarde kojih uopće nema. Jedan javni WC uz Moby Dick je zaboravljen, a drugi također više nitko ne spominje. Na igralištu Bočac postoje dva javna zahoda, nikad nisu otvorena pa djeca koja koriste igralište obavljaju nuždu po uglovima igrališta. O dvaput pompozno javaljivanim i građenim tržnicama već je sve rečeno. Već je dosta toga rečeno i o tome da Grad tretira sve javne površine kao isključivo namijenjene turizmu pa tokom zime uz šetnice nema ni koševa za smeće. Što će to divljacima, šetnice su za turiste, koševi su za turiste, a domaći divljaci ne trebaju ni javne površine - zato im ih se sve više otima! - ni šetnje a smeće neka bacaju u more. Istina je da lošinjska javna poduzeća imaju priličan broj zaposlenih i da bi trebali bolje obavljati poslove iz svoje nadležnosti, ali ne vjerujem da će se to dogoditi. Zato izražavam skepsu u vezi javnih zahoda na obali.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Javni wcJa 2015-04-08 21:39
Javni wc uz Moby Dick nije zaboravljen nego je besplatno uzurpiran i koristi se kao skladište ,ali koga briga ako gradonačelnik to proda za šutnju SDP-a i slobodne ruke da nema opozicije.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # nikad ne reci nikadalfi 2015-04-09 07:50
Quoting Ja:
Javni wc uz Moby Dick nije zaboravljen nego je besplatno uzurpiran i koristi se kao skladište ,ali koga briga ako gradonačelnik to proda za šutnju SDP-a i slobodne ruke da nema opozicije.
Ako je kupio šutnju opozicije sa jednim javnim WC-om onda i zaslužujemo ovakvu vlast :-*
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # u zimskom razdobljuČuvar plaže 2015-04-06 11:49
Gledam projekt i nikako mi ne ide u glavu zašto su na Kadinu projektirana dva sanitarna čvora a na Zagazinama samo jedan i to negdje u bušu bez pristupne staze. Zna li projektant koliko se prosječno ljudi kupa na kojoj plaži? I kakve su mu to ružne flekice od betona i kamena na koje stane par ručnika? Zašto se nije išlo na jedno veliko sunčalište uz samo more i to ne betonsko već drveno, kako je to običaj od kada u svijetu postoje kupališta? Tako se ne bi dirala prirodna konfiguracija obale, a ljudi bi imali gdje staviti svoje stvari i hodati uz obalu. Nadam se da će postaviti tuševe na žetone i tajmer kao na Krku, a ne da voda curi tuta forca po cijele dane i noći. I da će netko redovito čistiti zahode.
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # struka na plaćipušmipuli 2015-04-06 19:46
Quoting Čuvar plaže:
Gledam projekt i nikako mi ne ide u glavu zašto.
...... se ova šrakotina i dalje naziva projekt i zašto sa još uvijek nalazi na službenim stranicama Grada? Zašto vi u Gradu mislite da smo mi građani maloumnici? Isprava mi je sve to bilo jako smiješno a sada... sada je žalosno a nakon nekoliko pregleda čak uvredljivo. Sveta krava "struka" vam je krepala ili šta, jer ako je ovo vaša stručnost bolje da pozovete depešu iz Konga da preuzme vlast u Lošinju..
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # PLAŽE!Kupačica 2015-04-06 10:20
Vratimo se na projekt uređenja obale koji se je donedavna zvao projekt uređenja plaža. Meni se čini da je ovaj projekt jako skup. To je poprilična svotica za intervencije ovog tipa.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Lud zbunjenogstruka 2015-04-08 18:33
Quoting Kupačica:
Vratimo se na projekt uređenja obale koji se je donedavna zvao projekt uređenja plaža. Meni se čini da je ovaj projekt jako skup. To je poprilična svotica za intervencije ovog tipa.
A meni se čini da nas stručno vuku za nos. Sve vrijeme govorilo se o plažama, a sad je to odjednom uređenje obale. Našao Gari struku da odradi posao. Čudno je da su prvo na GV odbili sudjelovanje građana, a onda ih odjednom pozivaju da savjetuju. Moš mislit. Odvraćaju pozornost od mućke s projektom uređenja plaža koji iznebuha postaje projekt uređenja obale zbog kojeg su prvo odbili Devčićev amandman da bi onda postupili baš po njemu.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # seka??? 2015-04-08 09:55
Quote:
Vratimo se na projekt uređenja obale koji se je donedavna zvao projekt uređenja plaža. Meni se čini da je ovaj projekt jako skup. To je poprilična svotica za intervencije ovog tipa.
A sto bi radio braco, ostao je jadan bez velikog poslaaa.
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # Političari lokalni i šireFrodo 2015-04-06 10:11
Ma nije samo Ana takva. Lokalni vijećnici a najviše gradonačelnik najviše su produkt stranačkih kuhinja, dogovora, kupoprodaja i nagodbi prije i poslje izbora. Čime se je bavio Badurina, Cappelli, Nedić, Šimičić? Potrebni sastojci za lokalnog političara u zavjetrini stranke su ambicija, savitljiva kičma, uvijenost u pristojne manire i sposobnost prilagodbe i mimikrije.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # paklena narančaelvis 2015-04-06 11:23
Quoting Frodo:
Potrebni sastojci za lokalnog političara u zavjetrini stranke su ambicija, savitljiva kičma, uvijenost u pristojne manire i sposobnost prilagodbe i mimikrije.
Upravo si opisao sve naše političare, zato je država u kolapsu !!!
Reply | Reply with quote | Quote
0 # razlikaGandalf sivi 2015-04-05 19:20
Mudar čovjek preispituje tuđa mišljenja jer cijelo vrijeme preispituje i svoja, dok glupan to čini jer se razlikuju od njegovih.

Leo Stein
Reply | Reply with quote | Quote
+11 # Društveni angažmanLjudski resursi 2015-04-05 18:54
Slažem se s Bojanom da su ljudski kapaciteti najveći deficit našeg otoka. Zato se one koji se društveno angažiraju automatski proglašava nekim novim političarima ove ili one orijentacije, što je apsurdno. Puno lakše je ući u neku stranku i u njenoj zavjetrini si graditi političku karijeru, no voditi "donkihotovske borbe" za opće dobro kao pojedinac, izložen kritikama i podmetanjima sa svih strana. Uostalom, navedite mi ijednog ozbiljnog političara koji dolazi iz redova društvenog aktivizma.
Reply | Reply with quote | Quote
+13 # Šlepanje u zavjetriniWidra 2015-04-05 19:34
Quoting Ljudski resursi:
Slažem se s Bojanom da su ljudski kapaciteti najveći deficit našeg otoka. Zato se one koji se društveno angažiraju automatski proglašava nekim novim političarima ove ili one orijentacije, što je apsurdno. Puno lakše je ući u neku stranku i u njenoj zavjetrini si graditi političku karijeru, no voditi "donkihotovske borbe" za opće dobro kao pojedinac, izložen kritikama i podmetanjima sa svih strana. Uostalom, navedite mi ijednog ozbiljnog političara koji dolazi iz redova društvenog aktivizma.
Najbolji primjer za političku karijeru šlepanjem u zavjetrini neke stranke je Ana Kučić u već dva mandata. Tko je prije izbora čuo da se bavila ikakvim društvenim aktivizmom za opće dobro?
Reply | Reply with quote | Quote
-8 # mama miaivica 2015-04-05 21:49
Quoting Widra:
Najbolji primjer za političku karijeru šlepanjem u zavjetrini neke stranke je Ana Kučić u već dva mandata. Tko je prije izbora čuo da se bavila ikakvim društvenim aktivizmom za opće dobro?
.ipak vam je Ana trn u oku, ali kasno ste se sjetili. Anu za Gradonačenicu !!!
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # .....A. Martin 2015-04-09 09:58
Quoting ivica:
Quoting Widra:
Najbolji primjer za političku karijeru šlepanjem u zavjetrini neke stranke je Ana Kučić u već dva mandata. Tko je prije izbora čuo da se bavila ikakvim društvenim aktivizmom za opće dobro?
.ipak vam je Ana trn u oku, ali kasno ste se sjetili. Anu za Gradonačenicu !!!
Slažem se. Dva mandata se provlačila samo na šminku i sljepu poslušnost Gariu a sad je ušla u HDZ. Kad postane gradonačelnica biće još više betoniranja nego dosad.
Reply | Reply with quote | Quote
+16 # razbijena ljevicaRazbijač 2015-04-05 18:40
Lijevo glasačko tijelo razbio je SDP svojim konformizmom, šutnjom, dizanjem ruku, koruptivnih praksi i time kakvo vodstvo ima na državnoj razini.
Lijevo glasačko tijelo ne bi bilo moguće razbiti nikakvim satelitskim listama da SDP radi ono što bi trebao kao opozicijsk a stranka. Satelitske liste se u Lošinju već prepoznaju a i nije više lako naći dovoljno beskičmenjaka za te liste, već su svi potrošeni. Da nije Devčića mogli bi lako reći da su sve nezavisne liste takve, ovako ipak ima pokoja iznimka. Čast iznimkama!
Reply | Reply with quote | Quote
-16 # Patuljci pojma nemajuSpin master 2015-04-05 21:54
Devčićeva lista je pravi primjer takve liste, očito nisi dobro informiran. Koji su to ljudi koji su ga iznjedrili i poduprli. Devčić nakon izbora provodi svoju osobnu politiku i ne mari za grupu građana koji su ga poduprli. Boćarski klub je podupro Pupovca, Fabijanića, Orašara tj. Viška, Valerjeva . S njegove liste još uz njega formalno je samo Luka Kaćinari i to je to. Možda se Devčić toliko uživio u izbore da to nije ni primijetio da je bio dio scenarija velikog inžinjera.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # nezavisne listeGerma 2015-04-06 10:05
Budimo realni da je istina to sa manjkom ljudskih kapaciteta. Nije lako sastaviti listu od ljudi koji se neće prodati, neće iznevjeriti obećanja data biračima i neće osramotiti one koji su nosili liste. Nisam baš redoviti pratitelj politike ali mi izgleda da Devčić provodi politiku koju je obećao Lošinjanima a velika je stvar da nije dao da ga kupe i da se svrsta u stranačke torove u kojima samo bleje kao ovce. Možda je njegova lista bila dio scenarija velikog inžinjera ali on nije. Zato drugi put neka pripazi koga stavlja na listu. Mi sad znamo od kakvog je Devčić materijala, nije baš glina za oblikovanje ma kako veliki inžinjeri bili.
Reply | Reply with quote | Quote
+15 # Boćarska politikaBulin 2015-04-06 08:53
Quoting Spin master:
Možda se Devčić toliko uživio u izbore da to nije ni primijetio da je bio dio scenarija velikog inžinjera.
Čisto sumnjam. Pupovac se prodao i to prilično jeftino, a Devčić je pokvario scenarij uvođenja jednoumlja u GV. Kako vidimo, odluke se donose jednoglasno, a i Rudi je pacificiran, tako da gunđa samo zbog Rukavića jer mu je tu privatni interes. Devčić je jedina oporba u GV i dosljedan je u tome. Sudjelovanje u politici izlaženjem na izbore da bi se prodao pa da zauzvrat boćari dobju nešto od gradske vlasti birači će na sljedećim izborima znati "nagraditi".
Reply | Reply with quote | Quote
0 # DevčićDemokrat 2015-04-06 09:00
Devčića za gradonačelnika
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # povratak otpisanihhrvoje 2015-04-06 07:38
Quoting Spin master:
Možda se Devčić toliko uživio u izbore da to nije ni primijetio da je bio dio scenarija velikog inžinjera.
Iznenaditi će se mnogi kada na slijedećim lokalnim izborima izađe na površinu Devčićev suport, zato i vladajući tako strahuju. :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
-9 # ?Lošinjan 2015-04-05 21:06
Nama ne trebaju ni lijevi ni desni nego pravi. A ako si već spomenuo Devčića i on je samo još jedan Garijev satelit ,to se vidjelo odmah nakon izbora kada se njegov kolega Pupovac pridružio Gariju u rasprodaji Lošinja ,a glavni moto u predizbornoj kampanji im je bio zaustavimo rasprodaju.
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # Jaka travaFiFo 2015-04-05 21:38
Quoting Lošinjan:
A ako si već spomenuo Devčića i on je samo još jedan Garijev satelit, to se vidjelo odmah nakon izbora kada se njegov kolega Pupovac pridružio Gariju u rasprodaji Lošinja
Ovakvu glupost već dugo nisam čuo. Pupovac se pridružio Gariju, a ti Devčića proglašavaš Garijevim satelitom :lol: Jesi li ti prirodno glup ili si napušen?
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Pa Uskrs je!Tereza, ujedno majka 2015-04-05 18:33
Zašto toliko ljutnje i strasti? Pa kud baš na ovaj dan, dan uskrsnuća onoga koji se je žrtvovao za sve nas? Otkud tako malo poštovanja prema njegovoj žrtvi?
Treba pokazati zajedništvo i ujediniti se u radu za svačije dobro, naročito onih siromašnih, s nikakvim ili malim primanjima, onih bez rješenog stambenog pitanja, nevoljnika i bolesnih, nesretnih i penzionera.
Otkud toliko bijesa u jednoj normalnoj javnoj raspravi? Otkud toliko napada jedni na druge kad se ulici susrećemo i čestitamo si Uskrs sa smiješkom na licu? Ja bih danas slušala misu, bavila se molitvama i jela jaja s hrenom i šunkom da ovdje nema toliko uzavrelog angažmana. Počinjem vjerovati da se iza namjera izgradnje krije neki pakleni plan. Zašto bi inače tako napadali komentare? Gdje će biti WC, van obuhvata? Pa pomaknite ga, ne mrzite se zato!!!!!!!!
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Višak....demokracijeFrodo 2015-04-05 18:20
Postojanje puno nezavisnih lista pokazuje višak demokracije na ovom otoku. Neka cvate tisuću cvjetova!
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Demokracije nikad dostaDemokrat 2015-04-05 21:59
Tako je Petre
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # Razbijanje lijevog biračkog tijelaTrol 2015-04-05 18:16
Ma jedva da vjerujem svojim očima da je napokon objavljena metoda kojom se uzastopno stjeće vlast u Lošinju! Liste koje razbijaju lijevo biračko tijelo!
Tko je spreman za oklade? Ja predviđam da ga neće razbijati Genovica nego Orah. Tko je ono preuzeo Orah u Lošinju? Netko sa dugim djelovanjem u zelenoj politici? Ili sa dugim djelovanjem u nezavinsim listama?
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Jadna mu majkaEdo 2015-04-05 21:42
Proći ce ko Dorijane sa Laburistima. Višak će imati manjak glasova
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # ~~~Orašar 2015-04-05 18:55
Quoting Trol:
Ma jedva da vjerujem svojim očima da je napokon objavljena metoda kojom se uzastopno stjeće vlast u Lošinju! Liste koje razbijaju lijevo biračko tijelo!
Tko je spreman za oklade? Ja predviđam da ga neće razbijati Genovica nego Orah. Tko je ono preuzeo Orah u Lošinju? Netko sa dugim djelovanjem u zelenoj politici? Ili sa dugim djelovanjem u nezavisnim listama?
Pa zna se tko će preuzeti Orah. Netko tko ima VIŠAK ambicija uz manjak djelovanja u zelenoj politici. Računa s tri mjesta u GV i koalicijom s ekipom koja mu dade najbolju ponudu.
Reply | Reply with quote | Quote
+12 # Političke ambicijeBojana Genov 2015-04-05 18:04
Ovako složena konstrukcija može izgledati realno samo onima koji baš ništa ne znaju o političkim prilikama u Lošinju. Ipak je takvih malo. A domet takve konstrukcije ne ide dalje od prvih lokalnih izbora, na kojima se ime Bojana Genov sigurno neće biti niti na jednoj kandidacijskoj listi ili kandidaturi (osim eventualno izbora za mjesne odbore, čije me osnivanje u Malom Lošinju baš jako posljednjih dana zanima).

Zar tko misli da eventualne političke ambicije ne bih već mogla realizirati nakon toliko godina rada na javnoj sceni, u uvjetima u kojima su ljudski kapaciteti najveći deficit ove sredine? No za bavljenje politikom ja imam značajni deficit, onaj za podilaženje onome i onima s kojima se ne slažem.

Jasno je da svaki komentar odražava prvenstveno svjetonazor svog pisca, pa tako komentator o meni nije rekao baš ništa, a o sebi da se nikad ne bi bavio nečime što ne može politički (ili na drugi način) kapitalizirati. Mene i moj aktivizam proglasiti političkim eksponentom HDZ-a, koji je svjetonazorno, politički i metodološki od mene udaljen svjetlosnim godinama, toliko je bespredmetno da je to potpuno besmisleno komentirati.

Ono što ovdje ipak komentiram je ideja da za – poželjno - građansko djelovanje slijedi neka korist, a za ono nepoćudno kazna. Slutim da su ovi komentari dio strategije kojom se blaćenjem hoće neutralizirati utjecaj oponentice (pa makar paradoksalnom tvrdnjom da ti je saveznica :-)).

Jasno mi je da nitko baš ne voli negativnu povratnu informaciju o svojem djelovanju ili utjecaj na svoje djelovanje koji nije moguće kontrolirati. A ipak, rijetki i istinski uspješni političari i uspješni ljudi općenito prihvaćaju ne samo na deklaratornoj nego i stvarnoj razini ideju da ih takozvani obični ljudi mogu korigirati, dati im dobre ideje, vidjeti u smjeru u kojem oni sami ne gledaju i pozitivno utjecati na život zajednice.

Gubitnik je onaj tko se okruži samo onima sposobnima za podilaženje i laskanje. U tome smislu smatram da će ova vlast potvrditi ili negirati svoj značaj upravo odnosom prema neistomišljenicima, u ovom slučaju prema inicijativi Čovjek po mjeri otoka, kritičnoj prema razvojnim rješenjima Lošinja i prema procedurama informiranja i uključivanja građana.
Reply | Reply with quote | Quote
-6 # seratorneznalica 2015-04-05 14:05
Zeko je serator koji kada nema što konkretno napisati kao komentar zaserava sve oko sebe. Njemu bi kao crkva trebala poagati račune? I sličnima. Pa nije crkva inicijativna grupa ili općinski vijećnik da polaže račune svakome kome padne na pamet.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # .....koko 2015-04-05 14:46
Quoting neznalica:
Zeko je serator koji kada nema što konkretno napisati kao komentar zaserava sve oko sebe. Njemu bi kao crkva trebala polagati račune? I sličnima. Pa nije crkva inicijativna grupa ili općinski vijećnik da polaže račune svakome kome padne na pamet.
O čemu ti to? Zeko nije ni tražio da mu crkva polaže račune. A kad smo već kod polaganja računa, crkva ih ne polaže ni državi premda od nje prima velike novce iz proračuna.
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # IvoAgnostik 2015-04-05 15:47
Bojana je oduvjek imala političke ambicije, znamo kako su neslavno završile. Kao Sorošev igrač uključuje se u udruge civilnog društva , danas popularnije zvuči inicijative od nemila do nedraga. Kako doznajemo iz krugova bliskih Bojani i HDZ ,nhdz-ova kuhinja sprema vrhunski spin: ponovo istura Bojanu u prvi plan koja razbija lijevo biračko tijelo , a platforma njenog predizbornog programa je Stop golfu i Jadranki.ns Bojanom ljevica će imati autentičnog predstavnika
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Sretan UskrsČestitar 2015-04-05 09:43
Svim stručnjacima s ovog portala Sretan Uskrs.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Zaglušujući mukUskršnji zeko 2015-04-05 10:03
Quoting Čestitar:
Svim stručnjacima s ovog portala Sretan Uskrs.
Oni barem ne šute. Ostalim Lošinjanima koji šute kardinal Bozanić uz Uskrs poručuje: "Osjećate li, braćo i sestre, taj sablasni muk koji se kod mnogih ljudi rađa kao plod mirenja s postojećim stanjem? Primjećujete li da muk u dušama ljudi, muk koji je rodila ravnodušnost, sve više postaje zaglušujući?".
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # judine škudezeko 2015-04-05 13:24
Quoting Uskršnji zeko:
Oni barem ne šute. Ostalim Lošinjanima koji šute kardinal Bozanić uz Uskrs poručuje: "Osjećate li, braćo i sestre, taj sablasni muk koji se kod mnogih ljudi rađa kao plod mirenja s postojećim stanjem? Primjećujete li da muk u dušama ljudi, muk koji je rodila ravnodušnost, sve više postaje zaglušujući?".
Zaglušujući je muk upravo Crkve koja je među prvima dala u koncesiju Mataldu i prihvatila prljavi novac :eek:
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Zeku trebaMrkva 2015-04-05 15:28
A što bi trebala biti pustopoljina ješ 2000 godina. Svu imovinu koja nije u funkciji, pa i crkvenu treba debelo oporezovati. Pohvalno je što crkva i svoje zemljište na Unijama želi dati ljudima i gospodarstvu na gospodarsko korištenje i u funkciju općeg dobra. Nedajbože Bože da svi promišljamo kao ti , kruha bi bili gladni.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Tajna V. ciljanih izmjena PPUBlitvar 2015-04-05 09:36
Ima li tu netko da je završio Visoku školu za snalaženje na službenoj gradskoj stranici da mi kaže gdje se nalazi kompletna V. ciljana izmjena i dopuna PPU grada Malog Lošinja? Na stranici je samo prijedlog pod Planovi u postupku donošenja, a koliko znam Vijeće ga je usvojilo.
Izmjene prostornog plana potvrđene pet do podne
www.volim-losinj.org/prostorni-plan/2352-izmjene-prostornog-plana-potvrdene-pet-do-podne
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # ???malograđanin 2015-04-05 11:42
Quoting Blitvar:
Ima li tu netko da je završio Visoku školu za snalaženje na službenoj gradskoj stranici da mi kaže gdje se nalazi kompletna V. ciljana izmjena i dopuna PPU grada Malog Lošinja?
Na stranici 4 izmjene i dopune plana u tekstualnom dijelu, u postupku donošenja UPU a
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # La voće i povrćeSalata 2015-04-05 15:22
Donošenjem v ciljanih izmjena PPUG ML moraju se uskladiti i planovi nižeg reda ,mislim prije svega n UPU Mali i Veli Lošinj. Dok nedobijete na web stranici Grada V ciljane izmjene, pogledajte navedene planove u izradi, pa će te točno vidjeti što se briše, a sto se dodaje, tako je zorno prikazano kao kada ti je učiteljica ispravljala nepismene zadaće. Dakle, Google, grad mali lošinj, prostorno planiranje, planovi u donošenju, UPU mali losinj i vidjeti ce te isto ono što i petim izmjenama za područje ml. Za vas nepismene i zavidne vidjet će te što se mijenja npr. na području Kadina, marine, runjice,poljane,Dražice, kalvarije Itd. I idiotima sretan Uskrs ma gdje bili
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Hoću da vidim uredan materijalCSI Lošinj 2015-04-05 15:43
Quoting Salata:
Dok nedobijete na web stranici Grada V ciljane izmjene, pogledajte navedene planove u izradi, pa će te točno vidjeti što se briše, a sto se dodaje,
A zašto ih nismo već dobili, i to ni nakon tri mjeseca od donošenja? Tko si ti pa da ti trebam vjerovati da su planovi u postupku donošenja istodobno i usvojeni planovi?
Quote:
tako je zorno prikazano kao kada ti je učiteljica ispravljala nepismene zadaće.
Kao građanin koji plaća sve redom od Gradonačelnika do vratara hoću da vidim uredan materijal, a ne ispravak nepismene zadaćeQuote:
Za vas nepismene i zavidne vidjet će te što se mijenja npr. na području Kadina, marine, runjice, poljane, Dražice, kalvarije Itd.
Kao građanin koji plaća sve te gradske uhljebe, imam pravo biti nepismen i zahtijevati da mi se sve servira na pladnju. A ti mi na tom pravu možeš zavidjetiQuote:
I idiotima sretan Uskrs ma gdje bili
Tebi također. Ma gdje bio.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # Vrijeme i voljaPrijam Lovro 2015-04-05 15:55
Ovako brzo reagirati mogu samo trolovi koji ispunjavaju svoje zadaće i nezadovoljnici koje na prste mogu nabrojati. Kikiću ti samo uređuj ovu stranici, ništa nediraj i samo hrani svinje
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Jedan dva tri ...Fulir 2015-04-05 16:41
Quoting Prijam Lovro:
nezadovoljnici koje na prste mogu nabrojati.
Pa nabroj ih ako možeš :-*
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # Nisam dovoljno stručanBlitvar 2015-04-05 12:17
Quoting malograđanin:
Quoting Blitvar:
Ima li tu netko da je završio Visoku školu za snalaženje na službenoj gradskoj stranici da mi kaže gdje se nalazi kompletna V. ciljana izmjena i dopuna PPU grada Malog Lošinja?
Na stranici 4 izmjene i dopune plana u tekstualnom dijelu, u postupku donošenja UPU a
Imam završen samo običan fakultet, pa nisam dovoljno stručan da shvatim o čemu govoriš. A ako misliš na ovo www.mali-losinj.hr/wp-content/uploads/2014/06/Tekstualni-dio-VidPPUGML.pdf to me ne zanima, jer to je prijedlog, a ne usvojene izmjene. Imam dojam da se konačna, usvojena odluka iz nekog razloga taji.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # nezadovoljnigrađanin 2015-04-05 12:27
Quoting Blitvar:
Imam dojam da se konačna, usvojena odluka iz nekog razloga taji.
dojam te ne vara
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # Igra skrivačaCSI Lošinj 2015-04-05 15:09
Quoting građanin:
Quoting Blitvar:
Imam dojam da se konačna, usvojena odluka iz nekog razloga taji.
dojam te ne vara
Cijela službena gradska stranica je napravljena kao da se informacije žele sakriti, a da nešto nađeš treba ti vremena kao da rješavaš neki rebus. Tako je ova tema stavljena pod "službene informacije" pa onda "savjetovanje sa zainteresiranom javnošću" bez da piše o kakvom se savjetovanju radi. Da je Gradu zaista stalo da građani sudjeluju ova bi obavijest bila na naslovnici stranice, gdje je pod "Najnovije vijesti" PRETHODNA RASPRAVA URBANISTIČKOG PLANA UREĐENJA NEREZINE UPU 15, a koja je objavljena prije ove teme što znači da nije najnovija vijest. Najnovija vijest je gurnuta u skroviti zakutak da je tko ne bi našao. Zaista je neshvatljivo da V. izmjene još nisu objavljene, a prošla su već tri mjeseca od usvajanja. Ili su tako dobro skrivene da bi trebao CSI da ih pronađe.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # glupost ili zlonamjernost?gaga 2015-04-06 08:35
Quoting CSI Lošinj:
Da je Gradu zaista stalo da građani sudjeluju ova bi obavijest bila na naslovnici stranice, gdje je pod "Najnovije vijesti" PRETHODNA RASPRAVA URBANISTIČKOG PLANA UREĐENJA NEREZINE UPU 15, a koja je objavljena prije ove teme što znači da nije najnovija vijest. Najnovija vijest je gurnuta u skroviti zakutak da je tko ne bi našao.
Kažu da ne treba uvijek sumnjati na zlonamjernost jer može se raditi o običnoj gluposti. Tako je glupo što su na vrhu stranice, na najuočljivijem mjestu "izdvojene vijesti" o nekakvom sastanku o hidroavionima, davnoj dodjeli priznanja i nekom sastanku u Bakru. I to s fotografijama :cry:
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # transparentnigrad 2015-04-05 10:19
URBANISTIČKI PLAN UREĐENJA /UPU-9/ MALI LOŠINJ
CILJANE IZMJENE I DOPUNE
6
proširenje građevinskog područja na predjelu Rukavić
na k.č. 1945 i 1946 k.o. Mali Lošinj-grad

uvjeti smještaja i način gradnje građevina unutar dijela naselja Mali Lošinj, predjel Tovarić, oznake 7.8

tehničke ispravke i usklađenja u dijelu koji odnosi na zaštitu povijesne graditeljske cjeline naselja, spravak grafičkih oznaka na kartografskomprikazu
Putem bagatelne nabave u skladu sa Zakonom
o javnoj nabavi (NN, broj
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # ZekoslavMrkva 2015-04-05 08:24
Maškare su odavno završile, i 1.travanj je prošao. Mora da im je ovaj glavni projekt donio zeko za Uskrs, pa su se ponadali da imaju mrkvu.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # pravilo strukeDusty 2015-04-05 06:51
Može li mi netko objasniti kakvo je to pravilo stuke pa se sva tri sanitarna čvora sa tuševima nalaze izvan granice obuhvata, s time da se sanitarni čvor u Zagazinjinama nalazi čak 50 metara izvan granice obuhvata, skoro u dvorištu vlasnika najbliže kuće koji će vjerovatno time biti oduševljen, a do istoga ne postoji direktna staza sa plaže nego se mora hodati zaobilazno stazom dužine oko 150 metara.
Reply | Reply with quote | Quote
+22 # aaaahahahahapušmipuli 2015-04-05 01:10
Pa koja debilana. Ovo je glavni projekat?? Pa kako izgleda ìdejni?????? Haaahahaha Strašno. A koliko ste platili taj projekat aaaaaahahahaha. Pa ja da sam ovo donio u ured za urbanizam kad sam pravio građevinsku izbacio bi me Šime kroz prozor sa trećeg kata bez grča ni licu a ja mu nebi zamjerio. A pokušavam si zamisliti lica likova koji bi ovo trebali odobriti aaaaahahahaha .. A stvarno ste me nasmijali. Ovako se godinama nisam smijao. I vi sebe zovete Grad i Gradske službe??? Vi živite na naš račun??? Ahahahahahahaah. Koja smo mi budale da plaćamo ovakvu vlast..
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # alisau zemlji čudesa 2015-04-05 23:53
Quoting pušmipuli:
Pa koja debilana. Ovo je glavni projekat?? Pa kako izgleda ìdejni?????? Haaahahaha Strašno. A koliko ste platili taj projekat aaaaaahahahaha. Pa ja da sam ovo donio u ured za urbanizam kad sam pravio građevinsku izbacio bi me Šime kroz prozor sa trećeg kata bez grča ni licu a ja mu nebi zamjerio. A pokušavam si zamisliti lica likova koji bi ovo trebali odobriti aaaaahahahaha .. A stvarno ste me nasmijali. Ovako se godinama nisam smijao. I vi sebe zovete Grad i Gradske službe??? Vi živite na naš račun??? Ahahahahahahaah. Koja smo mi budale da plaćamo ovakvu vlast..
Definitivno je Lošinj postao najobičnija baruština. Čitam dolje komentareni veze nemaju sa temom. Sve se radi samo da se razvodni problem. Ajmo pisati o lijevima i desnima i o kojekakvim ambicijama koje nemaju veze sa ovim projektom ako se to tako može nazvati. Sad uz miomirisni otok koji to nije, kružni tok koji to nije imamo i projekt koji to nije. Bravo Gari i ekipa..
Reply | Reply with quote | Quote
+24 # ..pupa da ti se odveže 2015-04-05 00:24
Pa zar stvarno netko od vas stručnjaka i struke misli da smo mi građani telad i majmuni pa ćemo popušiti ovaj "glavni projekt"????? To je najobičnija špranca plus par amaterakih crteža situacija. Ma zamislite... treba paziti na granulaciju pijeska.. ma koja debilana. Ako je ovo struka onda smo više nego jadni. Gdje su izračuni količina matrijala za iskop a gdje za betone, željeza i koštanje posla po situacijama itd. To glavni projekt?? Pa kako ćete raspisati natječaj za posao kad se ne zna koliko i šta treba napraviti ili to "struka" radi onako odokativno?? I TAJ PROJEKAT ZBRLJAN U OŽUJKU BI TREBAO BITI ODRAZ VAŠE TRANSPARENTNOSTI???????????????????????????? ALOOOOOOOO???????
Reply | Reply with quote | Quote
+16 # zagazikadija 2015-04-04 23:43
Ovo je pravi glavni projekat od prave firme ( kako ih nije bilo sram da ovakav sadržaj projketne dokumentacije nazovu glavni projekat), koja se srozala kao i poslodavac grad Mali Lošinj.
Ako su svi gradski projekti naruceni i izrađeni od ovakve i slicne firme onda je jasno zašto su naknadni radovi 50-80% od ugovorene cijene.
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh