Udruge

kriminalPrerezane sve četiri gume na automobilu i panični poziv susjeda da joj iz kuće teče voda tek su zadnje iz serije nevolja koje prate Andreju Gregorinu, ekoaktivisticu iz Malog Lošinja, izvješćuje Slobodna Dalmacija.

Ta 38-godišnja Zagrepčanka koja je na Lošinju osnovala podružnicu udruge “Eko Kvarner” i lani se trajno nastanila na otoku gdje njezina obitelj ima kuću već 30 godina, sustavno ukazuje na niz nezakonitosti od bespravne gradnje, ilegalnih kamenoloma, bori se za zaštitu dupina, što se pojedincima očito nimalo ne sviđa.

– Ne mogu ni u koga uprijeti prstom, no očito je da me se želi zastrašiti i otjerati s otoka. To što sam doživjela prošlog tjedna pravi je vandalizam. Bila sam nekoliko dana odsutna, a za to vrijeme ponovno su mi prerezali sve četiri gume na autu i u isto vrijeme netko mi je kroz dimnjak u kuću ulio veliku količinu vode.

Slučaj sam prijavila policiji, ali ne očekujem da će pronaći počinitelje - kaže Andreja.

Prijavljivala je prijašnje prijetnje, razbijanje prozora i oštećenje automobila, ali počinitelji su ostali neotkriveni. Na pitanje kome se tako ozbiljno zamjerila, kaže da je popis poduži, jer nije odustajala u akcijama zbog kojih su bageri Ministarstva graditeljstva srušili ilegalni lukobran u uvali Artatore, rudarska inspekcija nakon niza upozorenja zatvorila je bespravni kamenolom, a prijavila je i ilegalnu gradnju u MORH-ovu kompleksu Kovčanje.

 

Comments  

0 # Strašno!macmalic 2009-04-18 22:15
Meni je ovo strašno - pa kakav se to ološ nastanio u nekad kulturnom i uljuðenom Malom Lošinju? Što je slijedeće, da joj netko zapali kuću? Lošinjska policija naravno ima pametnijeg posla nego istraživati tko napada neku tamo ekološku aktivisticu....a što očekivati od grada čiji liječnik ide u krivolov i gdje sin "uglednog" graðanina prikolje čovjeka (pa kakav bio da bio) na proslavi roðendana......Andreja iako se ne slažem sa svime što zastupate imate moju podršku i poštovanje za hrabrost.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Pogled na...komentator 2009-04-10 13:58
Mislim da ste sa svojim komentarima pokazali i rekli sve o samima sebi. A onaj netko tko govori o zagazinama bez potpisa samo naslov Komentira je potpuno nenormalna osoba. Predlažem vam da zatvorite ovu stranicu jer ovi komentari su za ribarnicu, kavanu i ulicu.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ; 2009-04-10 00:07
Atose glup si ko tovarov pimpač jer pitaš zašto Andrea ne radi svoj posao. Pa ona nije plaćena za svoj rad. kao i drugi ekolozi radi dobrovoljno. Zato ima pravo da radi što je gušt i zanima je a ne mora ono što bi ti volio da radi. A ako tebi smeta škver i benzinska ljepo zasuči rukave i na poso a ne srat kvake. I mislim da si ti isfrustriran što nemaš muda i znajnja za to ;-)
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Hmmm..Atos 2009-04-09 23:34
Andrea je obicna isfrustrirana usidjelica, ako pogledate sva ta skupina takozvanih ekologa i zastitnika životinja je skupina frikova. Kao toboze dosli spasiti otok, sto se ne pobune protiv skvera koji je sigurno najveci zagaðivač na otoku!?. A jos benziske na obali ina i adria oil??? neka Andrea pogleda ljeti malo more oko tih pumpa, sto onda ne radi svoji posao?????
Reply | Reply with quote | Quote
0 # andreicapomorac 2009-04-09 19:04
Ja mislim kako bismo mi svi trebali zaboraviti andreu i moliti Dada da otvori kamenolom
j... andreu živija Dado

pijanci i kurve
Reply | Reply with quote | Quote
0 # ZNAČI. 2009-04-08 16:11
Vi hoćete reći da pravna država ne funkcionira jer kako kažete ekolozi u Ustrinama dobili spor pa nikom ništa?. A oni umjesto da maknu štetu učinjenu oni naprave onaj užas na Zagazinjinama. Bravo! Treba glasovat za njih toliko dugo dok nam ne dopizdi ili možda njima dopizdi raditi greške. :D
Reply | Reply with quote | Quote
0 # zlonamjernorujnica 2009-04-08 11:40
Slažem se s Gostom, ali bi dodao na ono što tu piše "da krene jednom i na neke druge a ne samo na jedne te iste". Mislim da je to pokvareno i nepošteno reći jer ekolozi a meðu njima Gregorina su prijavljivali za mnoge a ne samo "jedne te iste". Zlonamjerno se "zaboravlja" se prijave za Osorščicu (INA), Studenćić, nasipavanje mora, ubijanje pasa u Velom i općenito za napuštanje i nebrigu o životinjama te primjedbe na Prostorni plan. A to nisu "jedni te isti"
Reply | Reply with quote | Quote
0 # gost 2009-04-08 11:16
Bravo, tuna fiš, pogodio si "in medias res"!
Reply | Reply with quote | Quote
0 # to je Lošinjtuna fiš 2009-04-07 23:51
Pravo je pitanje zašto gospodin nije nešto poduzeo glede svjetla koje mu smeta, nego očekuje da netko drugi "napada" u njegovu korist. Znači neka gospoðica riskira gume na autu, prjetnje i provale u kuću za druge koji joj još zamjeraju što "napada samo jedne" a ne baš one koji njima smetaju. A da se malo informira gospodin bi znao da su lošinjski ekolozi odavno pokrenuli pitanje svjetlosnog zagaðenja ali uzalud. Dapaće u Ustrinama su neki ljudi tužili i dobili spor ali grad nije uklonio rasvjetu, a te ljude umalo nisu linčovali jer da su purgeri i da nema da sole pamet otočanima i neka idu otkud su došli. A onda zbog ribogojiliišta odjednom veliki ekolozi. Eto, to su Lošinjani.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # PODRŽAVAM. 2009-04-07 23:30
Podržavam dotičnu gospoðicu pod uvjetom da krene jednom i na neke druge a ne samo na jedne te iste recimo mi na zagazinama ne možemo spavati što nam je grad napravio sa rasvjetom na parkiralištu kod marketa. to bi ekolozi nazvali svjetlosno zagaðenje pa se ja pitam zašto ona tu nikad nije napala i slične situacije kad je već aktivistica??? A da ne kažem koliko to parkiralište troši struje pogotovu reflektori iznad igrališta gdje posle osam navečer nema sportaša nego samo pijanci narkomani su u blizini jer ni oni ne vole toliko svjetla. Vrijeme je štednje a svaki onaj reflektor vuče najmanje polakilovata a ima ih po dva na kantunu to znači minimum četri kilovata na sat pa tako od sedam do šest u jutro pa tako puta 12 mjeseci pa izračun kaže da se jednu obitelj može zbrinuti stambeno. Sve je to tako gospoðo gregorina kad bi u ovom smjeru razvijali svoju borbu narod bi bio iza vas a ne samo zbog tog da ste vi i vaša uzorita šefica poznate. :-)
Reply | Reply with quote | Quote
0 # sramotahdz 2009-04-06 10:44
Moram priznati da se sa dotičnom u mnogo slučajeva nisam složio. Meðutim ovo što joj se dogaða je sramota za naše mjesto i policija i druge institucije moraju odraditi svoj dio posla. Veliki broj graðana ovog grada na referendumu željelo je slobodnu hrvatsku državu i da se u njoj svi dobro osjećamo i da se nitko zato što drugačije misli, ili je drugačije nacionalnosti, vjere i dr bude diskriminiran. A ona će postati takva kada Andrea ne bude imala što reći jer ćemo svi poštivati Zakone, a time i ovu državu.
Glede komentara o učenicima molio bih da ih ne vrijeðate. Dobro se zna u ovom gradu tko može takvo što učiniti ili za isto platit nekoga. Zato sve ove udruge imaju smisla ako su kritične prema javnom sektoru i pojedincima joji krše zakone. Bez njih ova država i ovo društvo nikada neće na zelenu granu . Zato je obveza svih nas podržati Andreu Gregorinu
Reply | Reply with quote | Quote
0 # daprofesorica 2009-04-06 00:31
istina, ali kažem da ima i ovakvih primjera
Reply | Reply with quote | Quote
0 # bib 2009-04-05 22:05
Je ali njoj su provalili prije nego je radila u školi.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # osvetaprofesorica 2009-04-05 22:01
istina je, meni i mojim kolegicama prije par godina su takoðer razbili retrovizor, ostavljali poruke ne baš popularnog sadržaja :sad:
Reply | Reply with quote | Quote
0 # osvetnik 2009-04-05 21:30
Da, osveta za dosadna predavanja. Klinci hodaju okolo i buše gume i provaljuju u kuće zbog ocijena :-) Hajde smisli nešta pametnije i ne sramoti se glupostima. To ti ni ova lošinjska Policija neće povjerovat.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Roditelj 2009-04-05 21:22
Ja sam čuo da napad na profesoricu nema veze sa ekologijom. Jasno je da ju nije napao MORH niti NATO a ni Dado to ne može i nije mu do toga jer je bolestan. To je osveta za dosadna predavanja i iživljavanje pri ocjenjivanju. Zašto je došlo do toga da novinari pišu o osveti zbog ekološkog djelovanja? Da li je to policija dovela u neku vezu ekologiju i njene gume ili novinari? Da li to profesorica tvrdi da je tako? Je li nekoga vidjela ili nešto zna kako je to moguće ako neko piše da je bila petsto likometara daleko.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # vojskaAndreja Gregorina 2009-04-03 21:03
Povodom price o Kovcanju koje se spominje i u ovom tekstu: netocna je informacija MZOPUG da im se nitko nije obratio vezano uz bespravnu gradnju na tom lokalitetu. U ljeto 2006. godine poslala sam u ime Ek Kv ogranak Cres-Losinj upit o radovima na pomorskom dobru unutar vojne luke. Isto je učinila i Lučka kapetanije ispostava ML.

Dobili smo očitovanje državnog tajnika MZOPUG da je izvedeno čišćenje obale i podmorja od nakupljenog otpada, te ureðenje okoliša i pripadajuće infrastrukture. Tako im je, naime, rekao MORH!? Da covjek ne povjeruje - posaljete inspekciju, a ona kaze da nije izasla na teren, ali je pitala investitora koji im je rekao da ne radi bespravno.

Ponovo sam poslala dopis, tada su izasli na teren i, naravno, potvrdili da je MORH govorio istinu.

Tako MORH i danas govori istinu: i dalje čisti, ureðuje, obnavlja...

Inace, osvjezavajuce je cuti da Ministarstvo mora nije dobilo odgovor od Ministarstva zastite okolisa na svoj upit, a jedna nevladina udruga jest, jos kad bi taj odgovor imao smisla...
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Re: Neboj seAdministrator 2009-04-03 20:59
Quote:
Evo Gregy vidiš da imaš anðela čuvara koji strogo prati što se piše i tko piše na portalu,pa brzo skida tekstove koji su istiniti,a iritantni.
Administrator ne nalazi ništa istinitog u komentaima u kojima se iznose uvrede na nacionalnoj osnovi, odnosno diskriminacija i vrijeðanje po nacionalnosti, kako je to navedeno u pravilima za komentiranje te predstavlja razlog za uklanjanje komentara.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Neboj seAnðeo čuvar 2009-04-03 20:46
Evo Gregy vidiš da imaš anðela čuvara koji strogo prati što se piše i tko piše na portalu,pa brzo skida tekstove koji su istiniti,a iritantni.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # šupcire 2009-04-03 16:31
E baš ste pravi šupci vi kao autotrans. kad neko digne glas zbog kriminala koji radite vi ili neko vaš onda bi ga šupirali iz lošinja. A kad vam nešto smeta što radi drugi prozivate ekologe da gdje su i šta ne podnesu prijave. Baš ste govna :sad:
Reply | Reply with quote | Quote
0 # junak 2009-04-03 16:19
Što je autotrans jesi ti jedan od tih junaka što se šuljaju noću provaljuju u kuće i buše gume na autima?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # autotrans 2009-04-03 15:49
Bolje da se napravi donacija za Andreju i da joj se kupi karta u jednom smijeru za autobus Losinj-Zagreb
Reply | Reply with quote | Quote
0 # SavjetS.D. 2009-04-03 14:44
Savjet Andreji. Naviknite se na ste na Lošinju i da Vam neće policija rješavati Vaše probleme s gumama i ostalo ,već stvari preuzmite u svoje ruke, ono što netko napravi Vama Vi trebate napraviti njima jer oni samo takav jezik razumljeju.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # DonacijeTerapeut 2009-04-03 14:01
Slažem se sa Zelenim dupinom da je treba zaštititi. Za početak predlažem prikupljanje novaca za davanje donacija onima koji trebaju provoditi zakone pravne države. I da joj se plati neki tečaj ili terapija da nauči kako se s rogatima ne valja bosti i da na Lošinju vladaju posebni zakoni koji se provode iz potaje, po mraku, od strane "nepoznatih počinitelja", a ne zakoni Republike Hrvatske.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # DelfiniZeleni dupini 2009-04-03 13:55
Pa to je katastrofa.To je nedopustivo.To što se dogaða u našem gradu je nedopustivo.Pa zar nitko ne može zaštititi tu dragu gospodičnu koja se bori kao Don Kihot protiv vjetrenjače.Pa tu je zatijila pravna država.Strah se uvlači u naše duše i u naše misli kada pomislim što se to dogaða.Ljudi moramo nešto poduzeti da zaštitimo tu jadnu i poštenu osobu koja je došla iz Zagreba da žaštiti ovaj kraj.Zamislite koje je žrtve podnijela ta draga osoba,samo da zaštiti nas domaće,autohtono stanovništvo i to s razlogom da se ne iselimo iz naših ognjšta.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Mozak s jajimadejure 2009-04-03 13:46
Ne znan dali Andrea voli medije ali sigurno mediji vole nju :-) Jer gospoða ima i "muda" i mozak a to je za medije senzacija.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Budale vjeruju u čudaČudo 2009-04-03 13:36
Budalu poput Posjetitelja ništa ne čudi, pa ni mogućnost da netko sa udaljenosti od 500 kilomatara probuši gume na svome autu koji se nalazi na Lošinju.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # posjetitelj 2009-04-03 13:20
Uopće se nebi čudila je Gregorina sama sebi to napravila. Već dugo nije bila njena slika u novinama, a ona jako voli medije.
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh