Gospodarstvo

panoramaReportaža o nastavku preuzimanja lošinjske "Jadranke" d.d. od strane ruskog kapitala u Županijskoj panorami HRT (video 2:04)

 

 

Comments  

+2 # jel me netko tražiodoktor 2014-03-29 07:25
ovo sa Jadrankom će završiti kao i s Novim listom, vlasnici će isisati lovu, opteretiti firmu velikim kreditima i nestati bez traga u bespućima Sibira.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # čestitam analitičarizagi 2014-03-29 09:05
Doktore, svaka čast na analizi. Tko bi se toga dosjetio. Znanje o ekonomiji ti je otprilike ravno Filipovom pisanju u Zg dijalektu.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # u sve se mješavegeta 2014-03-28 20:51
ima jedan dobar stih jedne pjesme, a ide ovako: neka se zrače radiološkim aparatom, neka de skinu i proliju ruskom naftom,kad nasrid trga negdje oko podne i po, ja ću proći lipo i ka u filmu kresnit zippo
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # mazni di stignešSir Oliver 2014-03-28 17:42
Da nije Rudija nebi nikad znali za ikakvu nepravilnost ili muljažu tj. sve bi bilo kao ok. ili normalno. Naprijed Rudi imaš muda šta je, je..
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # slaba koristprijatel 2014-03-28 18:32
Quoting Sir Oliver:
Da nije Rudija nebi nikad znali za ikakvu nepravilnost ili muljažu tj. sve bi bilo kao ok. ili normalno.
A koju to muljažu ili nepravilnost je otkrio Rudi a da već nismo znali za nju :lol: Quote:
Naprijed Rudi imaš muda šta je, je..
Od muda bez mozga slaba korist prijatel dragi.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # marjanova mudafilip 2014-03-28 19:48
Quoting prijatel:
[quote name="Sir Oliver"]Od muda bez mozga slaba korist prijatel dragi.
tak je prijatelu, niš ne bu od toga.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # laži,laži,laži mepušmipuli 2014-03-28 16:35
Da.. Biće da je Rudi sve dogovarao i oko prodaje terena. Ipak je on bitan čimbenik u oporbi... Ma daj ne seruckaj gluposti.... Neka nama Rudija, da nije njega ko zna di bi sad bili.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # tu smo gdje smofićo 2014-03-28 16:48
Quoting pušmipuli:
Neka nama Rudija, da nije njega ko zna di bi sad bili.
S njim ili bez njega tamo smo gdje smo. Od Rudija nikakve koristi.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # tajkunkorupcija 2014-03-27 09:23
Dali je grad naplatio komunalije za objekte koji se rade bez dozvole u krugu "željeznickog odmaralista" na cikatu.Tamo je bio objekat sa dvije etaže a sada ima 4, drugi objekat je bio bez dozvole stakleni prizemlje sada ima tri kata, a novi koji se gradi ima dva kata taj nikad tamo nije bio.A dali se i mogla izdati dozvola za sva tri objekta? Tamo je po planu zelena zona.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # ruka ruku mijezna se 2014-03-28 15:24
Kako nema odgovora,pitaj Rudia on možda zna dali ima dozvole, jer je viđen sa "ruskim investitorima"
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # ja-jaja 2014-03-27 12:47
To sigurno zna Rudi, a kda on zna zna i uskok.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # mitobos 2014-03-27 10:29
Nije a zašto nije?
Ako radi Mužić a projekte ovjerava Fučić eto ti gradnja bez dozvole, a investitor toliko jak i potkožen eurima?
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # ovjera projektaFamilija 2014-03-27 12:58
Quoting bos:
Nije a zašto nije?
Ako radi Mužić a projekte ovjerava Fučić eto ti gradnja bez dozvole, a investitor toliko jak i potkožen eurima?
Fučić ovjerava samo kad su nadzorni organ i projektant iz obitelji šefice službe.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # kumpanjoprojekt 2014-03-27 14:18
A ja mislio da ovjerava, samo kada je velika lova, a velika lova dolazi preko Mužića.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # sankcijegnjurac 2014-03-27 19:57
Quoting projekt:
A ja mislio da ovjerava, samo kada je velika lova, a velika lova dolazi preko Mužića.
a
kako će lova dolaziti kada se bude blokirala sva ruska imovina.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # u cnim vrećamapogrebnik 2014-03-27 21:11
a ti misliš da ruska mafija prljavu lovu drži u ruskim bankama?
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Šetnja po čikatuBaćuška 2014-03-27 09:37
Quoting korupcija:
Dali je grad naplatio komunalije za objekte koji se rade bez dozvole u krugu "željeznickog odmaralista" na cikatu.Tamo je bio objekat sa dvije etaže a sada ima 4, drugi objekat je bio bez dozvole stakleni prizemlje sada ima tri kata, a novi koji se gradi ima dva kata taj nikad tamo nije bio.A dali se i mogla izdati dozvola za sva tri objekta? Tamo je po planu zelena zona.
Prošetaj Čikatom s djecom da ga vidite kakav je bio nekad jer kad se otvore sve ruske babuške sve će biti drugačije.
[youtube]5r_3RE1JAxg[/youtube]
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # vijesti iz nesvjestifrane 2014-03-27 07:24
nitko iz Grada i TZ-a ne govori o kašnjenju radova na Punti i Bellevue. Uskrsni praznici uskoro počinju a Mali i Veli Lošinj izgledaju kao poharano ratno područje. Biti će to sramota za hrvatski turizam u cjelini. Ne žele se zamjerati novim vlasnicima Jadranke, očito su dobro umočeni u cijelu priču.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # rokovičuvar plaže 2014-03-27 14:51
Prije mjesec dana su sa radovima bili 6 tjedana iza roka. Danas kažu da su tjedan dana ispred roka. Očito se u međuvremenu ispred Belvija ukazala Gospa.

Reply | Reply with quote | Quote
+1 # GradTZ 2014-03-27 09:41
Grad i TZ nemaju ništa sa privatnim vlasništvom ,pa nemaju o čemu ni govoriti.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # selo moje maloventura 2014-03-28 07:14
Quoting TZ:
Grad i TZ nemaju ništa sa privatnim vlasništvom ,pa nemaju o čemu ni govoriti.
raskopane i uništene ceste od Rujnice do Poljane, od Velog do Malog Lošinja i ceste po Čikatu nisu u privatnom vlasništvu, ali zato Grad debelo štiti krupni kapital.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # krenulo je krenulocesta 2014-03-28 15:05
Za svaku pohvalu, uređeno 80% rupa rujnica - poljana a za ostalih 20% kada bude bilo love.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Grad-TZbivši dioničar 2014-03-27 23:36
O čemu su govorili Gari Capelli i Đurđica Šimićić u Županijskoj panorami HRT dana 14.03.2014?
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # GlamuroznoAnonimni 2014-03-26 21:18
Pa i pred prošle izbore se bio pojavio neki psihopata koji je bio uvjeren da Admin i svi drugi znaju tko je on i da se sve prati itd ,a uvijek je pratio kritike na sadašnju vlast ,da bi spriječio komentiranje.Neko vrijeme ga nije bilo ,izgleda da se vratio sa Raba.
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # .lidrano 2014-03-26 20:57
Admine lupetaš gluposti kao i obično u životu . Ovaj portal je stvoren za liječenje tvojih problema.Nisi u pravu i TOČKA
.
.
Reply | Reply with quote | Quote
-11 # vijestilidrano 2014-03-25 20:26
Onaj tko je večeras gledao vijesti može zaključiti da -ampnomno nije legalno.To je i kazneno djelo za koje postoji i kazna zatvora.Tako je večeras prikazano na vijestima.Pazite štoo anonomno pišete jer sve je evidentirano i ova navlakuša pd strane admina bi vas mogla koštati.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Štit od tiranije većineAnonymous 2014-03-26 09:27
Odličan i poučan prilog raspravi o pravu na anoniman govor.
https://www.eff.org/issues/anonymity

Izdvajam ovaj dio članka:
Protections for anonymous speech are vital to democratic discourse. Allowing dissenters to shield their identities frees them to express critical minority views . . . Anonymity is a shield from the tyranny of the majority. . . .

Za one koji ne znaju engleski, slobodan prijevod:
Zaštita anonimnog govora je od vitalnog značaja za demokratsku raspravu. Dopuštanje sudionicima rasprave da zaštite svoj identitet oslobađa ih za iznošenje manjinskih mišljenja. Anonimnost je štit od tiranije većine.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # BBCkentaur 2014-03-26 07:36
Quoting lidrano:
Pazite štoo anonomno pišete jer sve je evidentirano i ova navlakuša pd strane admina bi vas mogla koštati.
lidrano fuck of, ne zagađuj više ovej portal sa tvojim imbecilnim replikama.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Imbecil lidranoLudi zec 2014-03-26 08:28
Quoting kentaur:
Quoting lidrano:
Pazite štoo anonomno pišete jer sve je evidentirano i ova navlakuša pd strane admina bi vas mogla koštati.
lidrano fuck of, ne zagađuj više ovej portal sa tvojim imbecilnim replikama.
Da je točno to što imbecil lidrano piše moglo bi koštati i njega :lol: Ali on je imbecil pato ne shvaća.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # vijestiNovaTV 2014-03-25 23:56
ja sam večeras gledao vijesti na Novoj TV. Kažu da građani sve manje vjeruju Vladi RH. Njih 77% ne vjeruje da zemlja ide u pravom smjeru. Valjda zato jer smatraju da su predsjednik Vlade i ministri nesposobni. Hoće li Vlada RH tužiti građane zbog uvrede?
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # traži se objašnjenjeilegalac 2014-03-25 23:04
Quoting lidrano:
Onaj tko je večeras gledao vijesti može zaključiti da -ampnomno nije legalno.To je i kazneno djelo za koje postoji i kazna zatvora.Tako je večeras prikazano na vijestima.Pazite štoo anonomno pišete jer sve je evidentirano i ova navlakuša pd strane admina bi vas mogla koštati.


Uopće se nisi predstavio, cijelo vrijeme diskutiraš anonimno, čak i prijetiš policijom, a tvrdiš da anonimno nije legalno?
Gore te čovjek lijepo zamolio da nam objasniš razliku između kritike i uvrede, a ti ništa?
Uopće nisi vjerodostojan.
Najobičniji troll.

Bit će da si jučer otkrio internet, pa sad sav sretan prosipaš pamet naokolo.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # Turska TVAnonymous 2014-03-25 22:04
Čudne vijesti gledaš, možda na turskoj TV gdje žele zabraniti internet.
Jesi li kad čuo za slobodu govora?

hr.wikipedia.org/wiki/Sloboda_govora
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Lud zbunjenogŠkovacijer 2014-03-25 16:53
Čitam komentare uz ovaj članak pa se sve pitam kakve veze imaju Badurina, Rudi i Gradsko vijeće, Volarić, bosanci, pa onda anonimnost komentara i prisega vijećnika s naslovom i temom članka "Malo dioničarstvo sada je prošlost Jadranke". Pa sad neznam dali se vi ne znate držati teme ili to radite namjerno samo da se ne piše o meštrima od privatizacije i prodaje Jadranke. Mislim da već jednom admin treba postupiti po onom što piše Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni.
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # .pušmipuli 2014-03-25 17:26
To ti sve govori o nivou admina
Reply | Reply with quote | Quote
0 # NAĐI SI SVOJ NICKpušmipuli 2014-03-25 18:13
Quoting pušmipuli:
To ti sve govori o nivou admina

Od 35.546.764.00 riječi ti baš uzmeš moj nickname.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # lidranoJakov 2014-03-25 23:17
to se lidrano preserava naokolo
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # Struktura vlasništva jadranke ddБAБУШKA 2014-03-25 17:13
Quoting Škovacijer:
Mislim da već jednom admin treba postupiti po onom što piše Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni.
Slažem se 100 % i prilažem grafički prikaz strukture vlasništva Jadranke d.d.
Reply | Reply with quote | Quote
-15 # ..lidrano 2014-03-24 22:20
Osobe koje vode ovaj portal su zavidni i netolerantni i ne razumiju razliku između kritike i vrijeđanja.Nedopustivo je anonimno vrijeđanje.Kritika je obaveza u demokraciji ali vrijeđanje nije i to anonimno.Ako se dogodi da netko anonimno vrijeđa vvoditelje ovog portala ili nekog njihovog, komentar će odma biti obrisan.To je kukavičluk i voditelji su prema tome vječite maškare koji se kriju iza tuđe maske.Gospodo moral vam je na visokom nivou.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # možda ne znaju što je to častgrađanin 2014-03-25 11:15
Na kostituirajućoj sjednici Gradskog vijeća, vijećnici daju sljedeću prisegu:
"Prisežem svojom čašću da ću dužnost vijećnika u Gradskom vijeću Grada Malog Lošinja obavljati savjesno i odgovorno,
i da ću se u svom radu držati Ustava Republike Hrvatske, zakona i Statuta Grada Malog Lošinja, te da ću se zauzimati za svekoliki napredak Republike Hrvatske i Grada Malog Lošinja."

U praksi, gradski vijećnici se distanciraju od građana koji su ih izabrali, ponašaju se kao da je rad u gradskom vijeću obavijen velom šutnje,
niti možeš od njih dobiti bilo kakvu korisnu informaciju, niti ih možeš natjerati da postave široj zajednici bitno vijećničko pitanje.

Tko tu onda koga vrijeđa?
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Krritika, uvreda?Anonimus 2014-03-25 09:31
Quoting lidrano:
Osobe koje vode ovaj portal su zavidni i netolerantni i ne razumiju razliku između kritike i vrijeđanja.
Pa daj nam ti svima objasni razliku. Je li kritika ili vrijeđanje kad kažem da nam političari lažu i primjerom dokažem da je to istina?Quote:
Nedopustivo je anonimno vrijeđanje.
Već ti je rečeno da oni koji rado prihvate fotelje od anonimnih glasača moraju znati otrpjeti i anonimnu kritiku što sumnjivim poslovima vrijeđaju inteligenciju svojih birača.Quote:
Ako se dogodi da netko anonimno vrijeđa voditelje ovog portala ili nekog njihovog, komentar će odma biti obrisan.
To nije istina. Portal je pun kritika i uvreda na račun admina.
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # puc.....puc.....pušmipuli 2014-03-24 22:12
A šta se ima ko buniti protiv anonimnosti?? Ako je anonimno ne mora značiti da je i lažno. Ako se pak netko osjeti oklevetanim ima institucije pa neka rade svoj posao, zar ne?? Tako se upravo ti isti najviše vole braniti. Puna usta institucija znajući da i kad bi prijavili nekoga trajalo bi godinama jer naravno "institucije" su toliko brze i učinkovite da boli glava. A sa druge strane prijava tim istim institucijama bi mogla izroditi nešto što ni oni sami ne žele a to je da im se obije o glavu.
Reply | Reply with quote | Quote
-18 # kukavičlikNemoral 2014-03-24 16:58
Ovaj portal je postao kanta za smeće u kojoj svatko može pljuvati kako želi i što želi.Nekorektno je od osoba koje vode ovaj portal da dozvoljavaju ovakav govor mržnje.Nedopustivo je da se netko nabacuje vrijeđanjem i nedopustivim lažima na teret druge osobe a da se ne potpisuje.TO JE I ZAKONSKI KAŽNJIVO.Gospodo koja vodite ovaj portal tko vam daje za pravo da šitite takvu mržnju i neistinu.Kada netko napiše nešto što vam ne odgovara tada to brišete,a kada vam odgovara onda to ostavljate bez obzira na tekst i na uvrede.Nedopustivo je da netko može pisati i vrijeđati a da se prije toga nije logirao jer s kojim pravom netko bez da se zna tko piše može vrijeđati gradonačelnika,ili vijećnike ili bilo kojeg drugog građanina ovoga grada ili ove države a da se prozvani ne može braniti.To je bilo u vrije KPJ kada je bilo Kadija te pljuje -Kadija te vrijeđa.Obratite pozornost gospodo koja vodite ovaj portal jer je o tome obavještena policija da nekorektno vodite i potpirujete mržnju među građanima ovoga grada.
Reply | Reply with quote | Quote
+12 # volim lošinjmenula 2014-03-24 20:21
Quoting Nemoral:
Obratite pozornost gospodo koja vodite ovaj portal jer je o tome obavještena policija da nekorektno vodite i potpirujete mržnju među građanima ovoga grada.
šta stvarno si obavijestio policiju o tome, možda pokuca i na tvoja vrata.
Reply | Reply with quote | Quote
+17 # ChungaLunga 2014-03-24 19:07
Nepotpisanom:

Građani jako dobro vide da li javni dužnosnici pošteno i savjesno obavljaju posao za koji su se sami kandidirali i za koji su izabrani.
Neki od njih su čak položili i svečanu prisegu.

Ukoliko građani uvide da su obmanuti od strane javnih dužnosnika, imaju pravo iznijeti svoja zapažanja i kritike.

Na izborima građani biraju tajno, pa zato i svoja zapažanja o radu izabranih građani mogu iznositi tajno.
Nakon izbora građane ionako više nitko ništa ne pita.

Jedan građanin je jedan dan javno iznio svoje mišljenje, pa je drugi dan ostao bez posla.
Toliko o izabranima.
Reply | Reply with quote | Quote
+15 # bezakonjesama jama 2014-03-24 20:12
Smeta me, što javni dužnosnici obmanjuju javnost po pitanju prokopanih kanala preko ceste i oštecene ceste privlaka - poljana.
Izvođac radova koji je izveo te prokope i oštetio je cestu "trebao je istu dovesti u prvobitno stanje",a vlasnik ceste i policija su trebali podnijeti prijavu prema zakonu o ugrožavanju života na oštecenoj cesti istom izvođacu radova.
Nije tocna tvrdnja da je to još uvijek gradilište, jer ne postoji nigdje tabla za radove, a radovi su prekinuti vec 9 mjeseci...
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # Anonimno je legitimnoAnonimus 2014-03-24 19:22
Quoting Lunga:
Nepotpisanom:
Građani jako dobro vide da li javni dužnosnici pošteno i savjesno obavljaju posao za koji su se sami kandidirali i za koji su izabrani. Neki od njih su čak položili i svečanu prisegu. Ukoliko građani uvide da su obmanuti od strane javnih dužnosnika, imaju pravo iznijeti svoja zapažanja i kritike.
Na izborima građani biraju tajno, pa zato i svoja zapažanja o radu izabranih građani mogu iznositi tajno. Nakon izbora građane ionako više nitko ništa ne pita.
Jedan građanin je jedan dan javno iznio svoje mišljenje, pa je drugi dan ostao bez posla. Toliko o izabranima.
Ta je tema više puta diskutirana na ovom portalu.


www.volim-losinj.org/politika/1087-anonimno-je-legitimno
Reply | Reply with quote | Quote
-17 # ..lidrano 2014-03-24 20:29
Ako je anonimno vrijeđanje legalno, ,jer tu je riječ o vrijeđanju gdje se zrtva ne može braniti, to znači da je po vama i anonimno nekoga izmlatiti, legalno.Znači da na ovakav način ponašanja pozivate i odobravate nasilje.E nebu to tak išlo.Bude se našao netko tko će vam objasniti pravila demokracije, na sudu
Reply | Reply with quote | Quote
+15 # @lidranousro se 2014-03-24 21:26
Quoting lidrano:
Ako je anonimno vrijeđanje legalno, ,jer tu je riječ o vrijeđanju gdje se zrtva ne može braniti, to znači da je po vama i anonimno nekoga izmlatiti, legalno.Znači da na ovakav način ponašanja pozivate i odobravate nasilje.E nebu to tak išlo.Bude se našao netko tko će vam objasniti pravila demokracije, na sudu

Oprostite drugovi, ali ja sam se stvarno propisno usro. Vjerujem da smrdi skroz do gradske vijećnice. Molim admina da pod hitno obriše logove.
Reply | Reply with quote | Quote
+12 # legitimnoGrađanin 2014-03-24 20:43
Ako je neko prihvatio biti anonimno izabran za javnu dužnost treba biti i sposoban tu dužnost javno a ne tajno obnašati.U Lošinju se uporno sakrivaju prijedlozi za dnevni red sjednice gradskog vijeća,odluke gradskog vijeća ,kao i tko je što komentirao ili glasao.Zapošljavanja se provode po rođačkim i stranačkim vezama,javni natječaji su postavljeni tako da se unaprijed zna koja tvrtka će što dobiti,gradska zemljišta koja će se prenamjeniti u građevinska se prodaju za sitniš pa neznam tko bi se tu više morao bojati suda i zakona.Građani ili lopovi.
Reply | Reply with quote | Quote
-18 # nemoguće razumjetilidrano 2014-03-23 18:13
Nemoguće je razumjeti komentare koji su puni zavisti i zlobe i koji nikome ne koriste. Kao što je Krim ruski, tako je i Jadranka sada u vlasništvu ruskog kapitala. I to je gotova priča. Što dalje? Kako rješavati ovih 500 nezaposlenih na birou rada? Galamimo ovdje i prepucavamo se o nečemu na što se ne može utjecati? Treba postaviti i pitanje gradonačelniku zašto je ovako velika nezaposlenost na otoku? Je li to zbog keize općenito ili je i on mogao nekim mjerama s gradske razine to ublažiti raznim mjerama i poticajima? Ili ga je posvema briga i nema interesa za to? A koga bi trebala biti briga? Kada promijene zakon o radu svi radnici u turističkom sektoru će postati sezonci, u turističkim sezonama ovakve kakve su sada raditi će se 6-7 mjeseci, poneki 2-3 mjeseca, neki 10 mjeseci, a moguće je i vrlo mali broj i cijelu godinu. A to je i normalno? Što bi netko radio 12 mjeseci ako nema što raditi? Jednostavno - to je izraz potrebe tržišta rada. I da li gradska uprava može tu nešto poduzeti? Županija, država? Što čekaju? Mogu li nešto poticati a da nije kuhar, konobar, spremačica i čistačica? Može li se još ponešto stimulirati za život na otoku, a da nije stanica za tehnički pregled?
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # krim-lošinjoleg 2014-03-24 06:52
Quoting lidrano:
Kao što je Krim ruski, tako je i Jadranka sada u vlasništvu ruskog kapitala. I to je gotova priča. Što dalje? Kako rješavati ovih 500 nezaposlenih na birou rada? Galamimo ovdje i prepucavamo se o nečemu na što se ne može utjecati? Treba postaviti i pitanje gradonačelniku zašto je ovako velika nezaposlenost na otoku? Može li se još ponešto stimulirati za život na otoku, a da nije stanica za tehnički pregled?
lidrano, pa zar nije i stanica za tehnički pregled u vlasništvu rusa.
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # vrlo je jasnoe.k. 2014-03-23 18:29
kapitalistima odgovara velika nezaposlenost jer vrlo lako mogu ucjenjivati radnike produženim radnim vremenom i malim plaćama, na način "ako nećeš ti, hoće netko drugi", a tih drugih na birou ima koliko hoćeš
suština cijele priče je u bogaćenju povlaštene klase na račun obespravljenog radništva koje postaje robovima
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # imbecil ili plaćenikMato 2014-03-23 19:39
Quoting e.k.:
kapitalistima odgovara velika nezaposlenost jer vrlo lako mogu ucjenjivati radnike produženim radnim vremenom i malim plaćama, na način "ako nećeš ti, hoće netko drugi", a tih drugih na birou ima koliko hoćeš suština cijele priče je u bogaćenju povlaštene klase na račun obespravljenog radništva koje postaje robovima
A premudri lidrano ne razumije komentare za koje kaže da su puni zavisti i zlobe i da nikome ne koriste jer kao što je Krim ruski, tako je i Jadranka sada u vlasništvu ruskog kapitala. Treba biti imbecil ili plaćenik pa komentare ljudi koji osjećaju da su prevedeni žedni preko vode prodajom jadranke da bi ih se nekolicina bezobrazno obogatila i da su prepušteni na milost i nemilost nepoznatih vlasnika, te da će im na Čikat biti zabranjen pristup nazvati zlobnim. Za lidrana je to gotova priča, ali za nezaposlenost treba pitati gradonačelnika. Samo treba prestati s komentarima o prodaji Jadranke na kojoj su se par njih obogatili i još ostali u Upravi na menađerskim plaćama.
Reply | Reply with quote | Quote
+14 # ...marina 2014-03-23 22:27
Lidrano je jedan od tih koji se obogatio prevarom radnika i sada viče, dršte lopova
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # kurbin pirjoso 2014-03-23 22:44
Quoting marina:
Lidrano je jedan od tih koji se obogatio prevarom radnika i sada viče, dršte lopova
marina ubola si pravu stvar, do sada su dvojica članova uprave kratila vrijeme sa prijateljima u Velom žalu, a sada desetak direktorčića u luksuznim limuzinama zagrebačke registracije svakog dana tulumarile u tom restoranu. Dečki, ne bu to dugo trajalo.
Reply | Reply with quote | Quote
-7 # duže nego mislišzagi 2014-03-24 18:13
da, registracije će biti zagrebačke, uprava također, i trajat će toliko dugo da se i ti i tvoja djeca na to naučite kao normalno. Gledajte to sa svjetlije strane, od straha ćete prestati kenjat po gostima, možda se s vremenom počnete i baviti turizmom :-)
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # sa sobomsam 2014-03-21 19:06
Dečki iz Jadranke prodali su kompaniju za samo 30 miliona eura, pravi biznis ?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # alelujamoris 2014-03-21 19:56
Quoting sam:
Dečki iz Jadranke prodali su kompaniju za samo 30 miliona eura, pravi biznis ?
prava stvar, još da i pinki pođe njihovim stopama i eto veselja za građane Lošinja.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # tko to tamo...joko 2014-03-22 07:29
Quoting moris:
Quoting sam:
prava stvar, još da i pinki pođe njihovim stopama i eto veselja za građane Lošinja.
lošinjani su dobre sluge i loši gospodari, rusi će mnoge stvari staviti u red ne samo u JADRANCI nego i Gradu.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # već viđenojakov 2014-03-22 12:49
Quoting joko:
Quoting moris:
[quote name="sam"]
rusi će mnoge stvari staviti u red ne samo u JADRANCI nego i Gradu.
daj bože, samo se bojim da ih ne stave u četverored.
Reply | Reply with quote | Quote
-8 # blaženiciSandro 2014-03-21 18:36
Oh blaženi Rudi. On nas spasio. Od sebe samoga. Jer da je taj bio u prilici upravljati nečim kao npr. svojim poduzećem koje se propalo i sve je rasturio i razbucao, tada bi se vidio pravi cunami ludila. Neki dan sam vidio oko Rudijeve glave aureolu koja k tome još i sjaji. Nepobitni znak blaženstva. Dečki iz Jadranke su učinili jedino moguće, kompaniju, firmu ili kako hoćete dali su nekome tko ima lovu i kako vidimo ulaže. Što bi to Rudi uložio? Ili Volarić? To je prava stvar, jer će strani kapital sada natjerati lošinjanske guzice da počnu nešto i raditi.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # za 150 kunaprodao sam glas 2014-03-21 19:59
Quoting Sandro:
Oh blaženi Rudi. On nas spasio. Od sebe samoga. Jer da je taj bio u prilici upravljati nečim kao npr. svojim poduzećem koje se propalo i sve je rasturio i razbucao, tada bi se vidio pravi cunami ludila. Neki dan sam vidio oko Rudijeve glave aureolu koja k tome još i sjaji. Nepobitni znak blaženstva. Dečki iz Jadranke su učinili jedino moguće, kompaniju, firmu ili kako hoćete dali su nekome tko ima lovu i kako vidimo ulaže. Što bi to Rudi uložio? Ili Volarić? To je prava stvar, jer će strani kapital sada natjerati lošinjanske guzice da počnu nešto i raditi.

A zašto se uopće Jadranka morala prodati??? Jeli tolike godine poslovanja nešto falilo radnicima i kooperantima. Aj ne seruckaj. Da je više ljudi kao Rudi u Lošinju bi mnoge stvari bile bolje i kvalitetnije ma šta vi hadezenjarci pričali. Vrijeme će zapravo pokazati ko je lajao a ko je trpao u džepove, zar ne??
Reply | Reply with quote | Quote
-12 # Ipak je Volarić mecenaSandro 2014-03-20 21:04
Ja doista mislim da je trebalo uglednim gospodarstvenicima Sandru Volariću i Rudolfu Ivkoviću omogućiti povlašteni otkup kontrolnog paketa dionica Jadranke. Tako bi Jadranka ostala lošinjanska. Lošinj lošinjanima. Jadranka to smo mi. Kakvi Rusi i Bjelorusi. Sandro i Rudi bi to znali onako po lošinjanski. Dva lumena svjetskog glasa. Uz to primjer moralnosti i čudoređa. Veliki donatori i ljubitelji svoga kraja. Šteta, sada nam djeca moraju učiti ruski jezik, a onako kod njih dvojice ne bi morali učiti ništa. Kao perači auta u njegovoj praonici auta. Eto, nažalost povijesni promašaj menadžmenta Jadranke da nije uključio ova dva otočna bisera. Bisera nad biserima. Brzo bi oni riješili sa otoka sve Ruse i Bosance i sve nepodobne.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # ...gost 2014-03-21 10:32
Idiote bezkičmenjakoviću,ako je za tebe dobro što je napravila uprava Jadranke onda si imbecil.Kamo sreće da ima više ljudi koji su kao Rudi koji je zaustavio prodaju Lošinja.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Šta je Rudi zaustavio?kibic 2014-03-24 09:41
Quoting gost:
Idiote bezkičmenjakoviću,ako je za tebe dobro što je napravila uprava Jadranke onda si imbecil. Kamo sreće da ima više ljudi koji su kao Rudi koji je zaustavio prodaju Lošinja.
Pa daj prosvijetli nas dragi goste. Kako je to Rudi zaustavio prodaju Lošinja a sve se rasprodaje? Ma prodao bi i on da ima šta :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
+18 # bagro, sramite se !!!gradjanin ML 2014-03-24 11:00
poznajem vecinu gradskih vijecnika i mogu vam reci da su svi redom pocevsi od B.B. pa do R.I. najobicnije notorne pizde koje samo gledaju vlastiti interes
ukoliko naizgled i zastupaju javni interes, onda je to samo zato jer se u pozadini opet krije njihov osobni interes
Reply | Reply with quote | Quote
+23 # ........sugrađanin 2014-03-24 15:07
Nadam se da će se ovaj momak kandidirati za Gradsko vijeće. Opušten je, izgleda inteligentno, i izgleda da ima ono što većini današnjih gradskih vijećnika nedostaje.

Reply | Reply with quote | Quote
+11 # Totalna rasprodajafiju briju 2014-03-22 08:50
Quoting gost:
Idiote bezkičmenjakoviću, ako je za tebe dobro što je napravila uprava Jadranke onda si imbecil.
Uprava Jadranke je napravila najbolje za sebe jer su im zajamčeni menađerski ugovori, a radnici jadranke i građani Lošinja će biti iznenađeni kad vide što se sve skriva u ruskoj babuški.

Quote:
Kamo sreće da ima više ljudi koji su kao Rudi koji je zaustavio prodaju Lošinja.
Rudi nije ništa zaustavio. Jadranku su prodali Šolić i njegova škvadra, a s pomoću trikova su naveli i radnike jadranke i ostale vlasnike dionica da ih prodaju. Ostalo su rasprodali privatni vlasnici kao napr. imovinu pok. Lešića i mnogi drugi. Znači, Lošinj je na akcijskoj rasprodaji. A možda je Rudi spriječio da Grad proda zemljište pored Belvija da ga može prodati država. Možda mu Linić dodijeli orden heroja državnog deficita s obješenim mudima.
Reply | Reply with quote | Quote
+13 # Zločesta babuškaSurprise !!! 2014-03-22 14:38
Quoting fiju briju:
Uprava Jadranke je napravila najbolje za sebe jer su im zajamčeni menađerski ugovori, a radnici jadranke i građani Lošinja će biti iznenađeni kad vide što se sve skriva u ruskoj babuški.

Na kraju priče se krije jako zločesta babuška.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # re:prodao sam glas 2014-03-21 13:51
Quoting gost:
Idiote bezkičmenjakoviću,ako je za tebe dobro što je napravila uprava Jadranke onda si imbecil.Kamo sreće da ima više ljudi koji su kao Rudi koji je zaustavio prodaju Lošinja.

U potpunosti se slažem sa tobom. Neznam zašto ali učinilo mi se da je prvotni komentar bio sarkastičan.. Peace brother!
Reply | Reply with quote | Quote
+10 # za 100 kunaprodao sam glas 2014-03-21 09:44
Quoting Sandro:
Ja doista mislim da je trebalo uglednim gospodarstvenicima Sandru Volariću i Rudolfu Ivkoviću omogućiti povlašteni otkup kontrolnog paketa dionica Jadranke. Tako bi Jadranka ostala lošinjanska. Lošinj lošinjanima. Jadranka to smo mi. Kakvi Rusi i Bjelorusi. Sandro i Rudi bi to znali onako po lošinjanski. Dva lumena svjetskog glasa. Uz to primjer moralnosti i čudoređa. Veliki donatori i ljubitelji svoga kraja. Šteta, sada nam djeca moraju učiti ruski jezik, a onako kod njih dvojice ne bi morali učiti ništa. Kao perači auta u njegovoj praonici auta. Eto, nažalost povijesni promašaj menadžmenta Jadranke da nije uključio ova dva otočna bisera. Bisera nad biserima. Brzo bi oni riješili sa otoka sve Ruse i Bosance i sve nepodobne.

Nevidiš tj. ne želiš vidjeti dalje od svog nosa. Komentar ti je imbecilan i podosta govori tko si i što si.
Reply | Reply with quote | Quote
-4 # Prodaj sveJadranka 2014-03-18 12:40
A zasto nedaju i Velopin rusima ili nekom drugom da tamo investira, a ne da godinama stoji ono ruglo. Invensttitoru da u koncesiju na 20 godina i poslje je gradsko vlasništvo, ali to se vodečim ljudima nesviđa jer nemogu nabrzinu oprati lovu dok su na vlasti.. (svatko gleda svoj džep)
Reply | Reply with quote | Quote
0 # obamaangela 2014-03-21 07:32
Quoting Jadranka:
A zasto nedaju i Velopin rusima ili nekom drugom da tamo investira, a ne da godinama stoji ono ruglo.
izgleda da je Promsyiaz banka iz Moskve na crnoj listi EU i USA, tako da nema više dotoka kapitala iz Rusije, u pitanju je dovršetak cijelog projekta.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # BezvezeJura 2014-03-19 09:42
Quoting Jadranka:
A zasto nedaju i Velopin rusima ili nekom drugom da tamo investira, a ne da godinama stoji ono ruglo. Invensttitoru da u koncesiju na 20 godina i poslje je gradsko vlasništvo, ali to se vodečim ljudima nesviđa jer nemogu nabrzinu oprati lovu dok su na vlasti.. (svatko gleda svoj džep)
Da bi nešto dao ili prodao prvo mora biti tvoje. Zašto se ne raspitaš ko je vlasnik Velopina pa da ne sereš bezveze?
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # KapitulacijaGradski vijećnik 2014-03-14 19:56
Nisam ovo očekivao od gradonačelnika. Ovo je otvorena kapitulacija. Ako gradonačelnik misli da će mu Rusi izgraditi Lošinj bez političkih ustupaka, jako je naivan. Ako nemaš financijsku i ekonomsku, onda nemaš ni političku neovisnost. Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # domaći oligarsidodo 2014-03-15 18:11
Quoting Gradski vijećnik:
Nisam ovo očekivao od gradonačelnika. Ovo je otvorena kapitulacija. Ako gradonačelnik misli da će mu Rusi izgraditi Lošinj bez političkih ustupaka, jako je naivan. Ako nemaš financijsku i ekonomsku, onda nemaš ni političku neovisnost. Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.
Samo što to nisu nikakvi ruski oligarsi. Vidi komentar gore od Paravan.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # masterchef 2014-03-15 19:23
Quoting dodo:
Quoting Gradski vijećnik:
Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.
Samo što to nisu nikakvi ruski oligarsi. Vidi komentar gore od Paravan.
dodo je u pravu, ovo su naši domaći dečki skuhali, ali mogli bi se brzo prebaciti na dijetnu ishranu.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Kura mršavljenjadijetalac 2014-03-15 19:29
Quoting chef:
Quoting dodo:
Quoting Gradski vijećnik:
Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.
Samo što to nisu nikakvi ruski oligarsi. Vidi komentar gore od Paravan.
dodo je u pravu, ovo su naši domaći dečki skuhali, ali mogli bi se brzo prebaciti na dijetnu ishranu.
To bi im dobro došlo. Sve su deblji i mlohaviji. Bojim se da ne puknu a što ćemo onda?
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # 100 %maurizio 2014-03-14 22:21
Quoting Gradski vijećnik:
Nisam ovo očekivao od gradonačelnika. Ovo je otvorena kapitulacija. Ako gradonačelnik misli da će mu Rusi izgraditi Lošinj bez političkih ustupaka, jako je naivan. Ako nemaš financijsku i ekonomsku, onda nemaš ni političku neovisnost. Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.

došlo vrijeme da mijenjamo gradsku vlast, ovo je već prešlo sve granice.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # cumulonimbusdedal 2014-03-15 17:24
Quoting maurizio:
Quoting Gradski vijećnik:
Nisam ovo očekivao od gradonačelnika. Ovo je otvorena kapitulacija. Ako gradonačelnik misli da će mu Rusi izgraditi Lošinj bez političkih ustupaka, jako je naivan. Ako nemaš financijsku i ekonomsku, onda nemaš ni političku neovisnost. Nakon Šolića, očito je i Capelli postao pijun u rukama ruskih oligarha.

došlo vrijeme da mijenjamo gradsku vlast, ovo je već prešlo sve granice.
mijenjati će se vlast i to brže nego što misliš, bit će gužva na aerodromu na Kurilama.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # RUSIJaSam 2014-03-15 00:39
nema tu veze sa rusama, ovo standard biznis
Reply | Reply with quote | Quote
0 # RUSI -JaSambivši dioničar 2014-03-15 03:10
Quoting JaSam:
nema tu veze sa rusama, ovo standard biznis

Koji će loše završiti!
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # maloselo 2014-03-15 07:10
Quoting bivši dioničar:
Quoting JaSam:
nema tu veze sa rusama, ovo standard biznis

Koji će loše završiti!

zašto nisi ti kupio dionice Jadranke kada su ti nudili, danas bi drmao Lošinjem.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # .spasiba 2014-03-15 09:10
Žuti ne seri
Reply | Reply with quote | Quote
0 # KapitulacijaGrađanin 2014-03-14 21:34
Ako ti poznaješ ijednog gradskog vijećnika si ili blesav ili zahebavaš ovdje prisutne.O kakvoj ti kapitulaciji govoriš ,kada se zna tko već godinama rasprodaje naše,uzima mito i širi mrežu korupcije.
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # menađerzna se 2014-03-19 09:37
Zašto se sramiš otvoreno reci tko je taj vijećnik koji rasprodaje imovinu za mito i lovuuuu. To je Badurina alfa i omega grada,
koji za ništa ne odgovara jel njemu je paravan uvijek vijeće, dok gradonačelnik odobrava ( znaci da su u dilu)
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # zna seuskok 2014-03-19 09:46
Quoting zna se:
Zašto se sramiš otvoreno reci tko je taj vijećnik koji rasprodaje imovinu za mito i lovuuuu. To je Badurina alfa i omega grada, koji za ništa ne odgovara jel njemu je paravan uvijek vijeće, dok gradonačelnik odobrava ( znaci da su u dilu)
Ako imaš dokaze za to što tvrdiš, a nisi prijavio uskoku ti si kukavica i još vršiš kazneno djelo neprijavljivanja. A ako nemaš dokaza pa samo anonimno klevetaš zna se šta si :P
Reply | Reply with quote | Quote
0 # uskokdrko mali 2014-04-11 14:30
Quoting uskok:
Quoting zna se:
Zašto se sramiš otvoreno reci tko je taj vijećnik koji rasprodaje imovinu za mito i lovuuuu. To je Badurina alfa i omega grada, koji za ništa ne odgovara jel njemu je paravan uvijek vijeće, dok gradonačelnik odobrava ( znaci da su u dilu)
Ako imaš dokaze za to što tvrdiš, a nisi prijavio uskoku ti si kukavica i još vršiš kazneno djelo neprijavljivanja. A ako nemaš dokaza pa samo anonimno klevetaš zna se šta si :P



u vise navrata sam vam stavljao ovuda parcele koje imaju gospoda kapeli,dašmir i badurina skupa..uredno me brisete jer kako kazete nije on to ukrao..nije..al za 5000 kn plaće ne znam kako da kupi parcelu na kandiji na moru..vlasnici ova trojica govnara..
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # Kamen do kamena, dva kamenaKibidabi 2014-03-19 13:51
A kako ti znaš da nije prijavio?
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Glupo pitanjeuskok 2014-03-19 15:08
Quoting Kibidabi:
A kako ti znaš da nije prijavio?
Glupo pitanje. Nisam ni rekao da nije prijavio, nego da je kukavica ako nije prijavio, tovare :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # E moj AdmineKibidabi 2014-03-19 17:47
A ja ne znam čemu služe glupi komentari tipa "ako si ovo onda nisi ono" i obrnuto, a ni sam ne možeš dokazati istinitost bilo kakve činjenice.
Pokušavaš li nam dokazati da si neizrecivo mudar i pametan te možda i duhovit čak?
Uzmi si svog komesara Badurinu pa si ga vodi doma.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # kibidabiuskok 2014-03-19 18:15
Quoting Kibidabi:
A ja ne znam čemu služe glupi komentari tipa "ako si ovo onda nisi ono" i obrnuto, a ni sam ne možeš dokazati istinitost bilo kakve činjenice.[/qiote]Ja nisam ni iznio neku činjenicu, pa nemam čemu ni dokazivati istinitost.Pokušavaš li nam dokazati da si neizrecivo mudar i pametan te možda i duhovit čak?
Pokušavam samo pokazati koliko je besmisleno iznositi optužbe bez da se nešto poduzme. Ali za to treba imati dvije stvari: dokaze i muda.Quote:
Uzmi si svog komesara Badurinu pa si ga vodi doma.
Smanji doživljaj prijatelju :lol:
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # OrtaklukOrtak 2014-03-14 18:24
O kakvom to partnerstvu s Rusima priča Kapeli? Jel ima neki ugovor s njima ili samo priča bezveze?
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # adio Lošinjdomaći 2014-03-14 19:29
Quoting Ortak:
O kakvom to partnerstvu s Rusima priča Kapeli? Jel ima neki ugovor s njima ili samo priča bezveze?
Malo po malo, Rusi će preuzeti cijeli Lošinj. Nakon toga će po već isprobanoj formuli organizirati referendum o priključenju Lošinja majci Rusiji.
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # Osvetajurij 2014-03-15 15:34
Quoting domaći:
Quoting Ortak:
O kakvom to partnerstvu s Rusima priča Kapeli? Jel ima neki ugovor s njima ili samo priča bezveze?
Malo po malo, Rusi će preuzeti cijeli Lošinj. Nakon toga će po već isprobanoj formuli organizirati referendum o priključenju Lošinja majci Rusiji.
To se Rusi osvećuju Lošinjanima jer su njihovi preci bili na strani ruskih neprijatelja u Krimskom ratu 1853-1856. Lošinjski brodovlasnici i kapetani su zgrnuli veliku lovu prevozeći materijal na ratište ruskim neprijateljima. A Rusi sad to uzimaju natrag 8)
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # PerestroykaParawan 2014-03-15 16:19
Quoting jurij:
Malo po malo, Rusi će preuzeti cijeli Lošinj. Nakon toga će po već isprobanoj formuli organizirati referendum o priključenju Lošinja majci Rusiji.
Quote:
To se Rusi osvećuju Lošinjanima jer su njihovi preci bili na strani ruskih neprijatelja u Krimskom ratu 1853-1856. Lošinjski brodovlasnici i kapetani su zgrnuli veliku lovu prevozeći materijal na ratište ruskim neprijateljima. A Rusi sad to uzimaju natrag 8)
Ma kakvi Rusi pobogu ljudi, Lošinj kupuju naši dečki koji peru lovu zarađenu u Rusiji da im je Putin ne oduzme. A domaći lošinjski dečki iskoristili priliku da se rješe dionica jadranke prije nego što USKOK počne njuškati po privatizaciji.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # Bijeg izratne zonedomoljub 2014-03-16 20:07
Quoting Parawan:
Quoting jurij:
Malo po malo, Rusi će preuzeti cijeli Lošinj. Nakon toga će po već isprobanoj formuli organizirati referendum o priključenju Lošinja majci Rusiji.
Quote:
To se Rusi osvećuju Lošinjanima jer su njihovi preci bili na strani ruskih neprijatelja u Krimskom ratu 1853-1856. Lošinjski brodovlasnici i kapetani su zgrnuli veliku lovu prevozeći materijal na ratište ruskim neprijateljima. A Rusi sad to uzimaju natrag 8)
Ma kakvi Rusi pobogu ljudi, Lošinj kupuju naši dečki koji peru lovu zarađenu u Rusiji da im je Putin ne oduzme. A domaći lošinjski dečki iskoristili priliku da se rješe dionica jadranke prije nego što USKOK počne njuškati po privatizaciji.
BIJEG OD RATA: Bogati Rusi i Ukrajinci sele na Kvarner, plaćaju milijune
www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Bogati-Rusi-i-Ukrajinci-sele-na-Kvarner-placaju-milijune
Dok se Ukrajinom rasplamsavaju sukobi koji nakon ruske intervencije na Krimu prijete otvorenim ratom i podjelom države na zapadni, proeuruposki i istočni, proruski dio, oni s viškom novca u Ukrajini, ali i Rusiji kao da užurbano traže mogućnost da dio kapitala, vjerojatno kako bi ga očuvali pred sve neizvjesnijom budućnosti, plasiraju u kupnju luksuznih nekretnina.
A Ruse strah da im baćuška Putin ne uzme imovinu za financiranje rata oko Krima i Ukrajine.
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # leti, leti...MIG-35 2014-03-16 20:15
Ulagači se, preko rusko-ukrajinske agencije za kupoprodaju, također raspituju za tehničke informacije vezane za našu regiju, škole, vrtiće, infrastrukturu, dobivanje prebivališta i slično. Po svemu sudeći, ne radi se samo o kupcima vila za odmor i povremeni boravak, već se među njima iskazuje i interes za doseljavanje na ovo područje.

Zanimljivost je da je uz tekst priložena fotografija Malog Lošinja.
Reply | Reply with quote | Quote
-5 # radaburza 2014-03-16 22:57
Boljd Rusi nego bosanci
Između Mihe ili Sarića ja sam za Mihu.
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # Jarnjakov pomoćnikrizzo 2014-03-17 16:19
Quoting burza:
Između Mihe ili Sarića ja sam za Mihu.
A ko ne bi bio za bivšeg Jarnjakovog pomoćnika koji se dobro omastio nabavom oružja

www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/91523-mihajlo-perencevic-anonimni-hrvatsko-americki-milijunas-bio-je-jarnjakov-pomocnik-a-sada-posjeduje-cak-i-otok-kraj-trogira.html
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Presađivanje mozga ovcetofu 2014-03-17 08:38
Quoting burza:
Boljd Rusi nego bosanci
Između Mihe ili Sarića ja sam za Mihu.
Ovaj komentar kao i drugi sličnog besmislenog sadržaja pokazuje da je mnogim Lošinjanima potrebna psihoterapija presađivanjem mozga ovce. Koji Bosanci su prodali Jadranku, imbecilu? A koga boli nježnik za to jesi li ti za ovoga ili onoga?
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # spasibaAK-47 2014-03-15 18:44
vlasnici Karoline su isto naši dečki koji peru novce?
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # dieta democraticanino 2014-03-14 19:47
Quoting domaći:
Quoting Ortak:

Malo po malo, Rusi će preuzeti cijeli Lošinj. Nakon toga će po već isprobanoj formuli organizirati referendum o priključenju Lošinja majci Rusiji.
malo morgen, zvati ćemo Jakovčića da organizira referendum za priključenje Lošinja Istarskoj županiji.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # 60%Baćuška 2014-03-14 20:04
samo se ti nadaj, za priključenje Rusiji će po direktivi glasati svi djelatnici Jadranke, kao i sva Gradska uprava i firme u vlasništvu Grada.
Reply | Reply with quote | Quote
-2 # 65%demograf 2014-03-14 20:31
Quoting Baćuška:
samo se ti nadaj, za priključenje Rusiji će po direktivi glasati svi djelatnici Jadranke, kao i sva Gradska uprava i firme u vlasništvu Grada.
i još 5% nacionalnih manjina.
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh